کد خبر: ۳۸۹۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
شایعه‌ای که با ثبت اختراع اپل قوت گرفت

آیفون 7 ضدآب است

شرکت اپل در حال آماده‌سازی برای معرفی آیفون 7 در پائیز امسال است و شایعات زیادی در مورد این دستگاه وجود دارد که جدیدترین ویژگی آن، ضد آب بودن این گوشی است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از تک‌رادار، این شایعات بر اساس درخواست ثبت اختراعی است که اپل به تازگی برای سیستمی به منظور توازن رنگ در تصاویر ثبت شده در زیر آب ارائه کرده است.

اگر این شرکت به دنبال ارائه فناوری به منظور واضح تر کردن تصاویر ثبت شده در زیر آب است، در وحله اول باید دستگاهی با قابلیت ثبت این تصاویر را داشته باشد.

این درخواست ثبت اختراع هیچ توضیحی در مورد چگونگی عملکرد دستگاه مجهز به فناوری تصویربرداری در زیر آب ارائه نکرده، اما به این امر اشاره کرده که نرم‌افزار آن با تلفن‌های همراه بI ویژه آیفون و آی‌پد سازگار است.

در حال حاضر هیچ کدام از دستگاههای اپل ضد آب نیستند، اما برخی قاب‌های تولید شده توسط شرکت‌های ثالث، این نیاز را پوشش داده‌اند.

نرم‌افزار عکاسی‌محور زیر آب شاید به این معنی باشد که شرکت اپل در حال حاضر دستگاههای سازگار با آب را تولید کرده است.

این دلایل باعث شده تا برخی معتق باشند آیفون 7 ضد آب خواهد بود. حتی شایعاتی در این مورد وجود دارد که گوشی جدید اپل از سوکت هدفون برخوردار نیست چرا که روزنه آن در برابر آب آسیب‌پذیراست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین