کد خبر: ۳۸۹۵۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

عفو رهبری برای 4 اعدامی

6 نفر مربوط به پرونده‌های غیراعدامی و 4 مورد مربوط به محکومان اعدام است که با این عفو، مجازات آن‌ها به حبس ابد کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : رییس‌کل دادگستری استان کرمان از عفو 10 نفر از محکومان استان به مناسبت فرارسیدن سالروز با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد و گفت: با عفو مقام معظم رهبری(مدظله العالی، 4 زندانی کرمانی از اعدام رهایی یافتند.

به گزارش ایسنا، "یدالله موحد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به مناسب فرارسیدن سالروز با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو، تخفیف یا تبدیل مجازات 705 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند، که 10 مورد از آن‌ها مربوط به استان کرمان می‌باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اعلام کرد: از مجموع این افراد، 6 نفر مربوط به پرونده‌های غیراعدامی و 4 مورد مربوط به محکومان اعدام است که با این عفو، مجازات آن‌ها به حبس ابد کاهش یافته است.

موحد با بیان اینکه تمام جرایم متهمین یاد شده در حوزه‌ موادمخدر می باشد،گفت: تعداد دو نفر از مشمولان این عفو، پایان محکومیت داشته و از زندان آزاد شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین