کد خبر: ۳۸۹۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

گزارش ریانووستی از اولین عملیات بمب افکن‌های روسی مستقر در پایگاه هوایی همدان

بمب افکن های روسی که از چند روز قبل در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان مستقر شده اند اولین عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش را انجام داده و به پایگاه بازگشتند.
آفتاب‌‌نیوز : خبرگزاری ریانووستی به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش داد بمب افکنهای دور پرواز Ту-22М3 روز سه شنبه مواضع گروه تروریستی داعش و جبهه النصره را دراستان حلب سوریه بمباران کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در این عملیات همزمان پنج انبار تسلیحات و مهمات و همچنین اردوگاه آماده سازی شبه نظامیان در منطقه  سراقب، الباب ، دیر الزور و حلب منهدم شدند.

این بمب افکنها پس از انجام عملیات در سوریه مجددا به پایگاه "همدان "در ایران بازگشتند. بمب افکنهای روسیه جهت بمباران مواضع تروریستها در سوریه در پایگاه هوایی" همدان" نشستند.

به گزارش خبرآنلاین روسیه چند روز پیش بمب افکن های دور پرواز Ту-22М3 را در پایگاه "هوایی" همدان"  مستقر کرد.  استقرار بمب افکن های دور پرواز در پایگاه هوایی "همدان " زمان پرواز آنها جهت بمباران مواضع تروریستهای داعش در سوریه را تا 60% کاهش می دهد.

علاوه برآن این امر باعث می شود که بمب افکنها بتوانند بمب های بیشتری را حمل کنند. پایگاه هوایی حمیم در سوریه که محل استقرار نیروی هوا فضای روسیه است توانایی پذیرایی بمب افکنها را ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین