کد خبر: ۳۸۹۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

آیت الله میبدی درگذشت

آیت الله سید مجتبی میبدی از روحانیان برجسته کرمانشاه، صبح امروز (28 مرداد) دار فانی را وداع گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سید مجتبی میبدی از روحانیان برجسته و بزرگ کرمانشاهی، صبح امروز در سن 83 سالگی و پس از پشت سرگذاشتن یک دوره بیماری در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه درگذشت.

مراسم تشییع و تدفین آیت الله میبدی، فردا (جمعه 29 مرداد) از محل مسجد آیت الله بروجردی به سمت مسجد آیت الله میبدی واقع در خیابان جوانشیر کرمانشاه برگزار می‌شود.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان نماز میت را بر پیکر این عالم ربانی اقامه می‌کند.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید مجتبی میبدی از علمای برجسته کرمانشاه را تسلیت گفت.

در متن پیام آیت الله علما آمده است: « ارتحال  ملکوتی عالم ربانی و فقیه صمدانی و عالم عامل و معلم اخلاق، حضرت آیت الله حاج سید مجتبی میبدی(رحمه الله علیه) فرزند حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد میبدی(رحمه الله علیه) و از سلسله جلیله علمای میبدی، موجب تاسف  و اندوه فراوان گردید.

 این عالم بزرگ عمر شریف خود را  در راه اسلام و ترویج آموزه های اسلامی و تربیت شاگردانی وارسته گذراند، لذا اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های مقدس علمیه، جامعه روحانیت و همه مردم شریف و متدین استان کرمانشاه و همچنین ارادتمندان و بیت معظم تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جزیل برای بازماندگان مسالت دارم.»

استاندار کرمانشاه نیز در پیامی درگذشت آیت الله میبدی را تسلیت گفت.

متن پیام اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه بدین شرح است: «به بيان حديث شريف نبوي همانا در گذشت عالم، رخنه اي است در اسلام که هيچ چيز آن را جبران نمي کند.

ارتحال فقيه فاضل و روحاني برجسته - حضرت آيت الله سيدمجتبي ميبدي- را به عموم مردم شريف استان، به ويژه جامعه معزز روحانيت و خانواده گرامي ايشان تسليت عرض مي‌كنم و براي روح مطهر آن عالم رباني علو درجات و همنشيني با ائمه هدي را از درگاه غفار متعال مسئلت مي‌نمايم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین