کد خبر: ۳۸۹۸۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
برخی مثل آب‌خوردن آبروی افراد را می‎برند/دلیل عدم برخورد با هتاکان چیست؟

احمدی‌نژاد بعد از مناظره با مهندس موسوی، توهین و بداخلاقی سیاسی را نهادینه کرد/باید با او برخورد می‌شد

دبیرکل ‌حزب‌ اسلامی ‌ایران ‌زمین با تأکید بر اینکه باید با رئیس دولت نهم در شب انتخابات ریاست جمهوری دهم به خاطر توهین‎هایی که به آیت‎الله هاشمی و میرحسین موسوی کرده بود برخورد می‎شد، گفت: اگر از سوی دادستانی اقدامی صورت می‎گرفت امروز شاید شاهد سیل بداخلاقی‎های سیاسی در کشور نبودیم.
آفتاب‌‌نیوز :
ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل ‌حزب‌ اسلامی ‌ایران ‌زمین در گفت‌و‌گو با آنا درباره توهین برخی مخالفان به رئیس جمهوری و عدم برخورد با آن‌ها احمدی‌نژاد بعد از مناظره با مهندس موسوی، توهین و بداخلاقی سیاسی را نهادینه کرد/باید با او برخورد می‌شد/دلیل عدم برخورد با هتاکان افراطی چیست؟اظهار کرد: در کشور ما قوانینی وجود دارند که اجرای این قوانین برای جلوگیری از ادامه جرم بسیار موثرند، اما متأسفانه به دلیل کوتاهی‌های صورت گرفته، سلامت جامعه و امنیت خاطر شهروندان به خطر افتاده است.

وی در این باره اضافه کرد: اگر قوانین اجرا شوند و قوه قضاییه و دادستانی با کسانی که به رئیس جمهوری، مسئولان، مردم و حتی بانوان توهین می‌کنند برخوردی انجام دهند قطعاً دیگر شاهد این اتفاقات در کشور نخواهیم بود.

این فعال سیاسی اصولگرا به منشأ و زمان نهادینه شدن توهین‌ها اشاره کرد و افزود: اگر منشأ توهین، عصبانیت و از روی جهل باشد با منشأ توهین از روی آگاهی، غرض‌ورزی و بر باد دادن حیثیت دیگران تفاوت دارد، اما در هر صورت باید با هتاکی‌ها و توهین‌ها به هر شکلی برخورد شود.

رئوفیان ادامه داد: باید با توهین‌ها برخوردهای مبتنی بر ضوابط و قوانین صورت بگیرد اما متأسفانه به دلیل عدم برخورد با هتاکان، توهین‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی در کشور نهادینه شده‌اند.

دبیرکل ‌حزب‌ اسلامی ‌ایران ‌زمین یادآور شد: به عقیده من، مناظره‌ای که احمدی‌نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم با میرحسین موسوی داشت و بعدها هم آن مناظره زبانزد خاص و عام شد اگر برخوردی جدی با وی به خاطر توهین‌هایش به آیت‎الله هاشمی، میرحسین موسوی و دیگر افراد صورت می‎گرفت قطعاً امروز شاهد نهادینه شدن این قبیل توهین‌ها در سیاست نبودیم.

او در ادامه گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط مانند دادستانی و قوه قضاییه از هم اکنون اجازه ندهند که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کسانی که مثل «آب خوردن آبروی دیگران را می‌برند» میدان دار این انتخابات شوند، در غیر این صورت به مردم و نظام اجحاف خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا به عملکرد دولت در مقابل توهین‌ها و افتراهای بی اساس اشاره کرد و افزود: بنیه‌ دفاعی دولت یازدهم در مقابل تهاجمات و نیز مقابله با توهین‌ها و اتهاماتی که صورت می‌گیرد ضعیف است.

رئوفیان در پایان تأکید کرد: تاکنون دولت تدبیر و امید مبتنی بر منطق، اخلاق و معنویت توأم با سیاست از خود دفاع کرده است، اما آقای روحانی و دولت وی باید دقت داشته باشند که در دفاع، لباس هجمه یا حمله متقابل نپوشند و عصبانی نیز نشوند زیرا ممکن است به ضررشان تمام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
زغال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
2
2
در زمان دولت نهم ودهم مخالفان او از جمله کارگزان در هر مراسمی به او توهین می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
روزنامه دانشجویی امیر کبیر اون زمان یادمه نوشت رئیس جمهور " مشنگ"
راستی نپذیرفتن نتیجه انتخابات بی اخلاقی نبود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
1
تقلب و تخلف پذيرفتني نيست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین