کد خبر: ۳۸۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۱:۳۱

ساخت دوستهای روبات برای زنان خانه دار!

آفتاب‌‌نیوز : ‬اين ربات‌ها توانايي شستن لباس و ظرف را نيز دارند.اين روبات‌ها كه به روبات‌هاي انسان نما معروف هستند توانايي فكر كردن را نيز دارند و طوري ساخته شده‌اند كه مي‌توانند اخلاق خود را با وضعيت روحي و رواني صاحبان خود تطبيق دهند.

اين روبات بدين منظور ساخته شده كه خانم‌هاي خانه دار از تنهايي در خانه دچار نااميدي نشوند و وجود دوست خوبي را نزد خود احساس كنند.

اين روبات توسط شركت‌هاي الكترونيكي ساخته شده است.اين شركت‌هاي الكترونيكي پيش بيني كرده‌اند كه در آينده‌اي نزديك با ارايه اين روبات‌ها در بازارهاي جهاني، تمايل خريد خانم‌هاي خانه دار را به اين نوع روبات‌ها بيشتر خواهد كردند.

گزارشهاي اخير نشان مي‌دهد ،شركت‌هاي الكترونيكي سازنده روبات اخيرا توانستند ربات‌هاي بي‌نظيري را طراحي كنند كه قادر به انجام كارهاي خانه است.

در آينده‌اي نزديك و با ارائه اين روبات‌ها در بازارهاي جهاني ، علاقه مندان مي‌توانند بر اساس ميل و علاقه خود ، رباتي را با اخلاقيات مورد دلخواه خود بر گزينند و خريداري كنند.اين ربات‌هاي هوشمند مهربان هستند و به هيچ عنوان صاحبان خود را اذيت نمي‌كنند. همچنين آنها را در انجام كارهاي منزل از جمله جواب دادن به تلفن ، خالي كردن سطل آشغال ، شستن ظرف و لباس و جاروي منزل و ... ياري مي‌دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین