آفتابنیوز : 
وي افزود: من شب قبل از فيلمبرداري صحنهها را طراحي ميكردم و با جعفريان آنها را چك ميكردم به نظر من خيلي مهم است كه فيلمبردار و كارگردان همكاري خوبي داشته باشند. 
فرهادي به حضور هديه تهراني در فيلم اشاره كرد و گفت: تهراني از لحظه اي كه طرح را برايش تعريف كردم كار را دوست داشت و براي رسيدن به نقش تلاش كرد. 
سيدجمال ساداتيان تهيه كننده فيلم درباره حضور بينالمللي فيلم گفت: دغدغه هر تهيهكنندهاي بازگشت سرمايه است.فرهادي كارهاي قبلياش نشان داد كه علاوه بر جذب مخاطب داخلي قدرت جذب مخاطب خارجي را هم دارد. 
وي افزود: فيلم مسلما در خارج از ايران مخاطب خواهد داشت و در عرصه بينالمللي مي تواند به ترويج فرهنگ ايراني بپردازد و به عنوان سفير عمل كند. 
ماني حقيقي نيز درباره همكاري خود با فرهادي به عنوان فيلمنامهنويس گفت: ما هر دو عاشق نوشتن ديالوگ هستيم و هرگز به خاطر ندارم با هم ديالوگ نوشته باشيم. نوشتن اين كار زمان زيادي برد و از آنجايي كه روحيه شخصيتها و تفاوتهايشان براي ما مشخص بود ديالوگهايشان با هم متفاوت بود. 
وي اضافه كرد: من خود را همكار فيلمنامهنويس ميدانستم و در خدمت كار بودم و سعي كردم كاري كه فرهادي ميخواهد ساخته شود نه كاري كه من ميپسندم. 
فرهادي حضور ترانه عليدوستي را در فيلم مغتنم دانست و گفت: بعد از حادثهاي كه براي برادرش در حين فيلمبرداري اتفاق افتاد ميخواستم كار را متوقف كنم اما عليدوستي با وقفه كوتاهي به فيلم بازگشت و براي من بسيار قابل احترام است كه او تا اين اندازه براي كارش ارزش قائل است. 
فرهادي در پايان به بازي فرخنژاد در فيلم اشاره كرد و گفت: فرخنژاد با انرژي و جنس بازي كه داشت فيلم را تحت تاثير قرار داد و بازي از جنس نابازيگرها ارائه كرد.