کد خبر: ۳۹۰۲۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

زیدان: زمان بازگشت رونالدو و بنزما به میادین مشخص نیست

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که تاریخ دقیق بازگشت دو مهاجمش به میادین معلوم نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید در نخستین دیدارش در لالیگا به مصاف رئال سوسیداد می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: در شرایط خوبی به این بازی رسیدیم. آمادگی لازم را داریم. همه بازیکنان منتظر شروع لیگ هستند. سال سختی خواهد بود. رقابت شدیدی وجود خواهد داشت و ما برای رقابت کردن آماده هستیم.

سرمربی مادرید در ادامه اظهار کرد: تیم کاملی داریم. اگر بازیکنی از تیم  جدا نشود بازیکنی را جذب نخواهیم کرد. از تیمی که در اختیار دارم خشنودم.

سرمربی فرانسوی درباره گرت بیل گفت: بیل مثل همیشه رهبر تیم است. بازیکنی مهمی است و سال گذشته این موضوع را نشان داد. امسال هم به این روش ادامه خواهد داد. می خواهد کارهای بزرگی برای تیمش انجام دهد. سال مهمی برای او و دیگر بازیکنان است.

مادرید در نبود پنج بازیکن خود به آنوئتا می رود. زیدان در این رابطه گفت: با بازیکنانی که در اختیار داریم بازی خواهیم کرد و ممکن است سیستم بازی را عوض کنیم. می دانیم باید خوب شروع کنیم و با قدرت ظاهر شویم. می دانیم بازی ها نخست اهمیت زیادی دارند. بازی سختی پیش رو داریم. دو بازی در خانه داریم و می خواهیم خوب شروع کنیم. اتلتیکو مادرید همیشه تیم برتری است. همچون مادرید و بارسلونا رقابت می کند.

 سرمربی مادرید افزود: رئالی ها همیشه در خانه خوب هستند. از دقیقه نخست تا پایان بازی در هر شرایطی باشند می جنگند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، زیدان درباره بازگشت کریستیانو رونالدو و کریم بنزما گفت: نمی توانم تاریخ دقیقی را بیان کنم. رونالدو در کمپ تمرینی هست و با توپ بازی می کند. این نشانه خوبی است. دوست دارد در سریع ترین زمان ممکن به میادین بازگردد. خوشحالم که می بینم در حال تمرین کردن است. بنزما وضعیت متفاوتی دارد. می تواند بدود. با او صحبت کردم. می خواهیم آمادگی کاملش را به دست بیاورد و سپس در میادین حضور یابد. هنوز مشکلاتی از ناحیه کمر دارد و به خوبی نمی تواند تمرین کند. با پزشکان صحبت کرده ام . دو تا سه هفته زمان می برد تا به آملدگی کامل برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین