کد خبر: ۳۹۰۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

نخست‌وزیر سنگاپور حین سخنرانی از حال رفت

از حال رفتن نخست وزیر سنگاپور در جریان سخنرانی طولانی تلویزیونی وی با وجود اینکه پس از بهتر شدن حالش سخنرانی را از سر گرفت موجی از نگرانی را در این کشور به راه انداخته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، لی هسین، نخست وزیر 64 ساله سنگاپور پس از 2 ساعت سخنرانی ناگهان صحبت خود را قطع کرد و با کمک سایرین از صحنه پایین آمد.

او که پیش از این به بیماری سرطان دچار بوده پس از 20 دقیقه استراحت بار دیگر روی صحنه حاضر شد و به سخنرانی خود ادامه داد.

مشاوران لی هسین خستگی و کم شدن آب بدن را عامل این اتفاق اعلام و احتمال سکته را رد کرده‌اند. وی که از سال 2004 در سنگاپور به قدرت رسیده، پس از بهبودی حالش روی صحنه آمد و صحبت خود را این چنین از سر گرفت: ممنونم که منتظرم ماندید. من همه را ترساندم اما دکترهای متعددی من را دیدند و فکر می‌کنند که من کاملا خوبم، به هر حال بعد از سخنرانی من یک چک آپ کامل خواهم داشت.

در پی این اتفاق نجیب رزاق، نخست وزیر مالزی، کشور همسایه‌ی سنگاپور طی توئیتری این چنین واکنش نشان داد "شنیده‌ام که حالت زیاد خوب نیست. امیدوارم اکنون کاملا خوب باشی. هرچه سریعتر بهتر شو."

لی هسین سال گذشته به دلیل سرطان پروستات تحت عمل جراحی قرار گرفت و دکترها می‌گویند سرطان به طور کامل از بدن وی دفع شده است. او پیش از این در سال 1992 نیز دچار سرطان غدد لنفاوی شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین