کد خبر: ۳۹۰۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

بهداد سلیمی در بدو ورود به قائمشهر : در المپیک 2020 جبران می کنم

بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان روز دوشنبه از مسابقات المپیک 2016 ریو به زادگاهش قائمشهر بازگشت و در بدو ورود به تاکید کرد که از هم اکنون برای المپیک 2020 توکیو برنامه ریزی کرده است و در آنجا با کسب مدال طلا ، پاسخ ناداوری ها را داده و جبران خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، سلیمی در میان استقبال پرشور ورزش دوستان مازندرانی بویژه شهروندان قائمشهری وارد زادگاهش شد و در مراسمی که در سالن تختی قائمشهر برگزار شد ، حضور یافت .

در این مراسم که شماری از مسئولان استانی و شهرستانی هم حضور داشتند ، ورزش دوستان و استقبال کنندگان حلقه گل به گردن بهداد آویختند و مسیر راه رفتنش را هم گلباران کردند .

هرکول ایران که از استقبال پرشور مردم و مسئولان به وجد آمده بود ، گفت : تمام افتخاراتم برگرفته از عشقم به مردم سرزمینم ایران و بویژه مردم قائمشهر است .

وی افزود : متاسفانه برای اولین بار بعد از 10 سال دست خالی از مسابقات بین المللی به وطن باز گشتم و از این بابت شرمنده همه مردم ایران علی الخصوص قائمشهری ها عزیز هستم .

سلیمی تاکید کرد : به هموطنانم قول می دهم تا در مسابقاات المپیک 2020 که در ژاپن برگزار خواهد شد با کسب بهترین عناوین ، پرچم پرافتخار کشورم را به اهتزاز در بیاورم و از این طریق پاسخ ناداوری های صورت گرفته در ریو 2016 را بدهم .

معاون اداره ورزش و جوانان مازندران هم در این مراسم گفت : امسال در المپیک 2016 ریو 207 کشور با 10هزار و 295 ورزشکار در 45 رشته ورزشی شرکت کردند که 13 ورزشکار از مازندران بودند و سه ورزشکار استان هم با دست پر به کشور بازگشته اند.

ابواقاسم عباسی اضافه کرد : سه ورزشکار دیگر مازندرانی هم از جمله بهداد سلیمی با ناداوری مواجه و از کسب خوش رنگ ترین مدال ها محروم شدند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال آهای آینده ناداوری از صحنه رقابت های ورزشی بویژه المپیک حذف شود تا ورزشکاران شرکت کننده به حق خودشان برسند و ورزشکاران ایرانی هم با دست پر به کشور بازگردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر هم در این مراسم گفت : اگر چه بهداد سلیمی برای کسب مدال طلا االمپیک ریو تلاش کرد و در حین شایستگی با ناداوری موجه شد و از کسب مدال محروم ماند ، ولی این گونه ناداوری ها هیچ چیزی از ارزش های بهداد کم نمی کند.

فرشید قدیمی افزود : جهان پهلوان بهداد در دور قبل در مسابقت 2012 لندن مدال طلا را کسب کرد و با افتخار پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتراز در آورد اما در مسابقات ریو با ناداوری مواجه شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون جهانی برای بهداد بهترین جوایز را در نظر گرفته است ، ادامه داد : ما هم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و بهترین جایزه را که در خور شان و جایگاه این ورزشکار عزیزمان باشد ، به وی اهدا خواهیم کرد.

قدیمی با بیان اینکه باید به ورزش نگاه ویژه ای شود،گفت : از مسئولان خواهان حمایت جدی از ورزش شهرستان قائمشهر هستیم چرا که اگر این روند ادامه یابد ما شاهد تعداد بیشمار ورزشکاران قائمشهری در المپیک 2020 توکیو خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
2
جبران کن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین