کد خبر: ۳۹۰۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

خودروهای پرنده ایرباس +عکس

طراحی خودروهای پروازی تا کنون مور تائید کارشناسان فنی این شرکت قرار گرفته است و می‌توان تست پرواز اولیه این خودروها را تا اوایل سال 2017 اجرایی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : ایرباس قصد دارد برای حل معضل تراکم و ترافیک در شهرها سامانه حمل و نقل تاکسی های پروازی را خلق کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از "اتوبیلد"، این گروه صنعت حمل و نقل هوایی به توسعه وسایل و سامانه‌های پرنده برای سامانه‌های تک سرنشین و "سیتی ایرباس" یا همان مدل‌های مفهمومی پروازی برای مسافران چند کاربره می‌پردازد.

خودرهای پرنده ایرباس

اولین بار پروژه خودروهای تک سرنشینه در پروژه "واهانا" در پایگاه دره سیلیکون ایرباس کلید خورد. تصور می‌شود که طراحی خودروهای پروازی تا کنون مور تائید کارشناسان فنی این شرکت قرار گرفته است و می‌توان تست پرواز اولیه این خودروها را تا اوایل سال 2017 اجرایی کرد.

در مدل مفهومی "سیتی‌ایرباس"، که مجموعه نتیجه مطالعات ایرباس در خصوص حمل و نقل عمومی پروازی است، نگاه این کمپانی بزرگ به بالگردهاست. در واقع ایرباس معتقد است تاکسی‌های پروازی آینده شبیه بالگردهای این شرکت هستند. تاکسی‌های آینده از روند صعود و فرود عمودی بهره برده و قدرت‌های الکتریکی برای چرخاندن ملخ‌ها استفاده می‌کنند. این طرح با یک بهره‌گیری از یک خلبان می‌تواند به صورت مستقل مردم را در سطح شهر جابه‌جا کرده و انها را به مقصد مورد نظرشان برساند. بدین ترتیب موفقیت پروژه تضمین خواهد شد.

خودرهای پرنده ایرباس

به گفته جورج مولر، عضو اصلی بخش توسعه و همکاری‌های ایرباس این پروژه به سرعت توسعه خواهد یافت و می‌تواند اولین مدلی باشد که حذف ترافیک کلان‌شهرها کمک کرده و آرامش را جایگزین آن می‌کند. این پروزه به کاهش آلودگی هوا کمک کرده و به علت قیمت تمام شده پایین رقابتی محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
3
از پراید ما بهتر نیست ؟؟؟ هست ؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین