کد خبر: ۳۹۰۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

دستگیری عاملان قتل خیابانی در شیراز

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: افرادی که یکی از شهروندان را طی روزهای اخیر در شیراز به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: افرادی که یکی از شهروندان را طی روزهای اخیر در شیراز به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی‌ ذوالقدری دوشنبه اول شهریور در جمع خبرنگاران گفت: به‌دنبال وقوع یک نزاع در بلوار امیرکبیر شیراز، شهروندی به نام "ع-ع" 31 ساله، با استفاده از سلاح سرد (تبر) مضروب شده و جان باخت.

وی با بیان اینکه، ضاربان با استفاده از یک خودرو از محل متواری شده بودند، گفت: پلیس تحقیقات همه جانبه و گسترده‌ای را با بررسی صحنه جرم و جمع آوری آثار موجود در صحنه، تحقیقات محلی و بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته آغاز کرد و با تعامل و همکاری سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، ابتدا مرتبطان با متهمان شناسایی و بازجویی شدند.

ذوالقدری گفت: با تحقیقات مشترک انجام شده مخفیگاه عاملان نزاع و قتل در شهرهای یزد و خرم آباد شناسایی و پس از اعزام مأموران به محل‌های مورد نظر و در یک عملیات هماهنگ و منسجم دو نفر متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کردند، گفت: هم‌اینک این افراد با پرونده تشکیل شده در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس ناتوانی در کنترل خشم، ناآگاهی نسبت به عواقب این کار و نداشتن مهارت در حل مسائل را علت وقوع نزاع خیابانی دانست.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه 27 مردادماه در یک نزاع خیابانی، فردی با استفاده از تبر، یکی از شهروندان را در مقابل دیدگان خانواده‌اش، به شکل فجیعی به قتل رسانده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
1
در اسرع وقت و در محل جنایت اعدامشون کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین