کد خبر: ۳۹۰۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

هشدار به دانشجویان پزشکی برای تحصیل در برخی کشورها

معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: برخی از دانشگاه‌های کشورهای دیگر مورد قبول ما نیست و دانشجویان در صورت توجه نکردن به این مسئله پس از ورود به کشور دچار چالش‌های جدی می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، باقر لاریجانی با اشاره به رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا، گفت: حدود 500 دانشگاه برتر در رتبه‌بندی شانگهای و QS مورد قبول کشور ما نیز است البته استثنائات نیز در حوزه رتبه‌بندی دانشگاه‌ها وجود دارد ولی به‌طور کلی 500 رتبه بالاتر مورد قبول ما در ایران است.
لاریجانی تأکید کرد: دانشجویان ایرانی در صورت تحصیل در دانشگاه‌هایی که جزو این 500 رتبه بالاتر نباشند مدرکشان در کشور معتبر نخواهد بود.

وی افزود: به دانشجویانی که خارج از ایران تحصیل می‌کنند توصیه می‌کنیم به دانشگاه‌های معتبر بروند تا بتوانند در کشور وارد حوزه پزشکی شوند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت به دانشجویانی که قصد تحصیل در سایر کشورها در حوزه پزشکی را دارند، توصیه کرد: دانشجویان  ایرانی باید توجه داشته باشند که قصد ادامه تحصیل در چه کشورهایی را دارند چرا که بسیاری از کشورها همچون فیلیپین، هند، برخی از کشورهای منطقه و ... مورد قبول ما نبوده و این افراد پس از ورود به ایران دچار چالش خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین