کد خبر: ۳۹۱۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

تخریب ورزشگاه تختی یاسوج با لودر+ تصاویر

سکوهای مجموعه ورزشی تختی یاسوج چهارشنبه، سوم شهریورماه تخریب شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سکوهای ورزشگاه تختی یاسوج با 2 دستگاه لودر و بیل میکانیکی بدون هماهنگی با اداره کل ورزش استان و اداره ورزش شهرستان تخریب شدند. البته بعد از مطلع شدن ورزشکاران، مربیان، هیات داوران و کارکنان اداره ورزش از تخریب دیگر قسمت های ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد.

سیدحسین کاظمی، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این تخریب با بیان اینکه زمین های این مجموعه ورزشی متعلق به اداره اوقاف است، گفت: شهر مشکل ترافیکی دارد و باید این سکوها تخریب شود و برای پارکینگ عمومی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: این مسأله صورت جلسه شده و به تائید کامل اعضای جلسه رسیده است.

خداداد افشاریان، داور بین‌المللی فوتبال ایران و نایب رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: بدترین روز در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه سیاهی بود که بخشی از ورزشگاه پیر شهر یاسوج را تخریب کردند.

وی افزود: باید امروز را در تقویم به نام چهارشنبه سیاه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد نام‌گذاری کنند. امروز روز عزای ورزش استان و روز سیاه فوتبال کهگیلویه و بویراحمد لقب می‌گیرد، زیرا حرمت ورزش و فوتبال شکسته شد.

افشاریان بیان کرد: ورزش در اولویت‌ از ایجاد پارکینگ در شهر یاسوج است و مسئولان به فکر مردم باشند چرا که در چند وقت اخیر خبرهای بسیار ناگواری از معضلات اجتماعی در این شهر و دیگر نقاط استان شنیده می شود.

همچنین پرویز موسوی، رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری و شهردار یاسوج ابتدا تیم فوتبال شهرداری یاسوج را نابود کردند و اکنون هم برای درآمدزایی خودشان نماد ورزش استان را تخریب می‌کنند.

وی افزود: این کار را زمانی انجام دادند که ۱۰ روز دیگر نماینده فوتبال یاسوج باید در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور یابد.

موسوی بیان کرد: با هزار زحمت و مشقت پس از این که آقای شهردار تیم فوتبال شهرداری را منحل و نابود کرد مجوز تیمی را برای لیگ دسته دوم فوتبال کشور اخذ کرده بودیم.

به گزارش ایسنا، رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بی‌شک جامعه ورزش استان و فوتبال‌دوستان چنین اقدامی را فراموش نکرده و ما نیز پیگیر قضیه خواهیم بود. از غلام‌محمد زارعی، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم تا در اسرع وقت پیگیر چنین موضوعی باشند و اجازه ندهند که با سرنوشت فوتبال استان به بهانه درآمدزایی یک مجموعه دیگر بازی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین