کد خبر: ۳۹۲۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

دستگیری 20 عضو شبکه‌ مدلینگ در اردبیل/ پلمب 4 آرایشگاه و 6 آتلیه عکاسی

بیش 20 نفر از افرادی که در حوزه‌های ضد امنیت اخلاقی و چرخه مدلینگ مجرمانه فعالیت می‌کردند، شناسایی و با دستور دادستانی اردبیل دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل جزئیات دستگیری 20 عضو شبکه‌ مدلینگ مبتذل را تشریح کرد و گفت: در این زمینه 4 آرایشگاه و 6 آتلیه عکاسی معروف پلمب شدند.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان از انهدام یک شبکه مدلینگ  مبتذل در شهر اردبیل خبر داد و گفت: در راستای افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه برای برخورد با مجرمان فضای مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی فعالیت اعضای این شبکه با همکاری سازمان اطلاعات سپاه، پلیس اطلاعات و امنیت،  پلیس فتا و با دستور دادستانی تحت رصد و شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: این افراد از طریق تعدادی آرایشگاه،‌ مزون و آتلیه عکاسی اقدامات مجرمانه خود را انجام می‌دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل یادآور شد: در این زمینه بیش 20 نفر از افرادی که در حوزه‌های ضد امنیت اخلاقی و چرخه مدلینگ مجرمانه فعالیت می‌کردند، شناسایی و با دستور دادستانی اردبیل دستگیر شدند.

این مقام قضایی تصریح کرد: در این زمینه 4 سالن معروف آرایشگاه زنانه و 6 آتلیه بزرگ عکاسی پلمب شد.

عتباتی خاطرنشان کرد: با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود، باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم شوند، برخورد قضایی مناسب صورت خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین