پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
کد خبر:۳۹۲۶۲۳
۱۴:۳۶
۱۳۹۵/۰۶/۰۹

افزایش امضاهای شکایت از مطهری

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: 35 نماینده امضا کننده نامه شکایت از علی مطهری پیگیر شکایت خود بابت حضور وی در هیأت رئیسه پس از اظهارات و نامه اخیرش هستند.
۱۴:۳۶
۱۳۹۵/۰۶/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: 35 نماینده امضا کننده نامه شکایت از علی مطهری پیگیر شکایت خود بابت حضور وی در هیأت رئیسه پس از اظهارات و نامه اخیرش هستند.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت شکایت نمایندگان از علی مطهری نماینده مردم تهران گفت: منتظر تشکیل هیأت مسئول جهت رسیدگی هستیم.

وی ترکیب هیأت را متشکل از رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و اعضای کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس خواند و گفت: نمایندگان امضا کننده پیگیر شکایت خود هستند و امیدوارم که این شکایت به نتیجه برسد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ از افزایش نمایندگان امضا کننده شکایت از علی مطهری به حدود 35 نفر خبر داد.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
علی مطهری
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
سینا
Austria
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
خیلی جالبه !یه نماینده مجلس نمیتونه سوال بپرسه. این هم از ازادی در مفهوم جدید!!!!!!!!!1
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
بروند از گازی پور شکایت کنند اگر دارند
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
کسانیکه ریگی به کفش دارند در تلاش برای جمع کردن امضا هستند که خیانتها و خلافکاریهای خودشان را بپوشانند.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
اسامی شان را اعلام کنید تا ملت بداند برای دور بعد به کجا بفرستدشان
پاسخ
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
این آقای پورمختار رُیس کمسیون اصل نود مجلس نبود که هیچ پرونده ای را به سرانجام نرسانده بودند... حالا چطورشدمی خواهدبرای آقای مطهری نماینده دوم مجلس پرونده .... !!!
پاسخ