کد خبر: ۳۹۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

اعلام زمان آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان تهران

معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان تهران با اعلام این خبر که افتتاحیه سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان تهران 16 شهریورماه در مصلی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خواهد بود،گفت: این مراسم با حضور آیات عظام نوری همدانی، اعرافی و مقامات استانی و کشوری انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
نقی مهدوی‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه افتتاحیه سال تحصیلی ۹۵-۹۶ حوزه‌های علمیه استان تهران ۱۶ شهریورماه در مصلی شهر ری با حضور بیش از ۸ هزار نفر از طلاب کار خود را آغاز می‌کند اظهار کرد: مراسم افتتاحیه سال تحصیلی از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۲ انجام می‌شود و در این مراسم آیات عظام نوری همدانی و اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی ادامه داد:‌ تعداد ۶ هزار نفر از طلاب خواهر و برادر سال تحصیلی امسال را آغاز می‌کنند. ما در استان تهران ۶ هزار و ۵۰۰ طلبه فعال داریم که در مدارس حوزوی فعالیت دارند. در این مراسم همچنین مقامات استانی و کشوری نیز حضور دارند و پیش‌بینی ما این است که در مراسم بیش از ۸ هزار نفر از طلاب خواهر و برادر حضور داشته باشند.

مهدوی‌خواه افزود: در حاشیه مراسم نمایشگاه تولیدات معاونت تبلیغ، تذهیب و پژوهش حوزه‌های علمیه برای بازدید عموم برپا می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین