کد خبر: ۳۹۳۰۳۲
تعداد نظرات: ۸۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
علم‌الهدی: توسعه‌تعامل همچون خنجر زهرآگینی بر قلب‌انقلاب زده شد

حمله امام جمعه مشهد به دولت‌های هاشمی، خاتمی و روحانی

امام جمعه مشهد گفت: توسعه تعامل همچون خنجر زهرآگینی است که بر قلب انقلاب زده شد و حیثیت اقتدار آفرین انقلاب را گرفت. تمام مبانی توسعه تعامل در دولت یازدهم در حال اجراست، آنچه از حرفش می ترسیدیم در عمل داریم می بینیم.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان در هفدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید در سالن صبای شهر مشهد با بیان اینکه مسئله روشنگری در حوزه نخبگان امروز برای ما به عنوان یک ضرورت اجتماعی و سیاسی مطرح است، گفت: با ارزیابی زاویه‌ها با اصول انقلاب تمام امید ما این است که در فضای نخبگانی و آکادمیک کشور زاویه کمتری را شاهد باشیم که البته در حوزه نخبگان و فرزانگان این زاویه کمتر است ولی نسبت به برخی مسائل وجود دیرباوری‌ها باعث می‌شود که حوزه نخبگانی کشور در حرکت انقلابی دچار کندی شود.

وی افزود: البته تعبیر به رکود غلط است نه اینکه بگوییم زاویه با اصول انقلاب در عرصه آکادمیک کشور زیاد است ولی دیرباوری‌هایی در این حوزه ظهور می‌کند که سبب می‌شود حوزه نخبگانی جامعه پشت سر برخی حوزه‌های حزب‌اللهی، اصولگرایی و متعبد به نظام و انقلاب قرار بگیرد که این مسئله جریان بیدارسازی را دچار سکته می‌کند زیرا زمانی ما در حرکت انقلابی با سرعت گام برمی‌داریم که پیشاپیش تمام جریان‌ها در حفظ اصول انقلابی جریان نخبگانی قرار بگیرند.

علم‌الهدی اظهار داشت: رسالت برطرف کردن مشکل دیرباوری نسبت به برخی مسائل جزء نخستین رسالت‌های بسیج اساتید است که باید در راستای شفاف‌سازی و تبیین مسائل جامعه گام بردارد و در این صورت سکته و کندی حرکت را نخواهیم داشت و سبب اعتماد حرکت جامعه و سرعت در پیشرفت اصول انقلابی می‌شود.

امام جمعه شهر مشهد با بیان اینکه مقام معظم رهبری 4 سال است که به تبیین ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی تأکید داشته‌اند، عنوان کرد: مسئله اقتصاد مقاومتی از روز اول با یک بدبینی نابکارانه در جامعه ما روبه‌رو شد و علت آن تبلیغاتی بود که ریشه آن از یک واگرایی‌های مضر و خطرناک در برخی افراد نسبت به اصول انقلاب به وجود آمد و در گوشه و کنار در زمزمه‌های مختلف، اقتصاد مقاومتی را به عنوان اقتصاد ریاضتی مطرح می‌کردند که این مسئله سبب می‌شد از همان ابتدا نگاه بدبینانه به نقطه اقتداربخشی که مقام معظم رهبری مطرح کردند صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: واقعیت اقتصاد مقاومتی نه از نظر ماهیت و نه از نظر ضرورت کمتر در مجامع نخبگانی تشریح شده است و شاید یکی از عوامل تأخیر در توسعه اصل اقتصاد مقاومتی در فضای فکری کشور همین باشد که این مسئله سبب شد بدبینی اولیه‌ای نسبت به اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تأکید کرد: نظام ما از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز با سه تهاجم فکری و فرهنگی فوق‌العاده مضر به وسیله سه دولت روبه‌رو شد که این سه تبر شکننده بود که تحت عنوان توسعه بر پیکر نهال انقلاب وارد شد.

وی افزود:‌ در دولت سازندگی مسئله توسعه اقتصادی با الگوی غربی مطرح شد که نتیجه آن اختلافات طبقاتی و روی کار آمدن یک شبه عناصر غیرارزشی اقتصادی بود که ضرر آن را در توسعه فقر عمومی مشاهده کردیم که کشور ما در طول یک سال در اقتصاد با تورم 45 درصدی روبه‌رو شد و این مسئله یک جریان خردکننده قشر حزب‌اللهی و انقلابی بود و از ثمرات آن توسعه اقتصاد با الگوی غربی بود که مقام معظم رهبری نیز از ابتدا با این توسعه به عنوان خاصیت جهشی مخالفت فرمودند. نظام ما از این مسئله ضربه دید و ارزش‌های اجتماعی به تجمل‌پرستی و اشرافی‌گری تبدیل شد و وضعیت تهوع‌آور فوق‌العاده فاحش و سقوط از ارزش‌های انقلابی به وجود آمد.

عضو مجلس خبرگان توسعه سیاسی با الگوی غربی در دولت اصلاحات را تبر شکننده دوم بر پیکر انقلاب دانست و گفت: اساس مردم‌سالاری دینی که دین در محور مردم‌سالاری قرار بگیرد آن هم با تقلید از جامعه غربی و سوق دادن جامعه ولایی به طرف جامعه غربی در دولت اصلاحات سبب شد مردم‌سالاری دینی تضعیف شده و ارزش‌های دینی از مردم‌سالاری فاصله گرفت و دموکراسی ورشکسته فاسد لیبرال دموکرات که 200 سال عمر با فساد داشته است برجسته شد.

علم‌الهدی ادامه داد: تبر شکننده سوم بر پیکر نهال انقلاب توسعه تعامل بود که در دولت یازدهم به عنوان یک استراتژی انجام شد و ارزش‌های انقلابی و جان عزیز انقلاب را هدف قرار داد. مسئله فاحش بودن توسعه تعامل نسبت به اصول انقلاب به مراتب شفاف‌تر از آن دو توسعه دیگر بود،‌ما که در دنیا ادعای استکبارستیزی داریم و انقلاب ما که توانسته است توان نفوذ استکبار را از اوج به حضیض بکشاند با مسئله توسعه تعامل در معرض خطر قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی مسئله توسعه تعامل را به عنوان یک خنجر زهرآگین که بر قلب انقلاب زده شد مطرح کرد و گفت: توسعه تعامل حیثیت اقتدار‌آفرین انقلاب را گرفت، با بررسی نشریه موسسه استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام از 15 سال گذشته تا قبل از دولت یازدهم متوجه می‌شویم مسئله توسعه تعامل در تمام نشریات با پیشنهاد بر بعضی حرکات سیاسی و اقتصادی نشان داده شده است.

وی افزود: سال 85 برخی از این نشریات را جمع کردم و در پاکتی آن را از طریق مرحوم طبسی به آیت‌الله هاشمی رساندم که وی بداند انقلابی که روزی خودش سنگ زیرین آن بود با چه مسائلی روبه‌رو شده است، پس از مدتی از مرحوم طبسی پرسیدم که پاکت را داده است یا خیر و او گفت هاشمی پاکت را به طرفی پرتاب کرده و گفته است حرف‌های علم‌الهدی مشخص است. او می‌تواند با رئیس نشریه که حجت‌الاسلام روحانی است صحبت کند.

علم‌الهدی ادامه داد: در کمیسیون مجلس خبرگان این موضوع را به روحانی گفتم و وی گفت جوانی متدین را بر رأس کار این نشریه قرار دادیم ولی حتما مسئله را بررسی می‌کنم که مسئله همین جا خاتمه یافت و دولت یازدهم تشکیل شد که شاهد هستیم تمام مبانی توسعه تعامل در استراتژی این دولت در حال اجراست و چیزی که از نشر آن می‌ترسیدیم در عرصه عمل مشاهده می‌کنیم.

علم‌الهدی خطاب به اساتید بسیجی حاضر در هفدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید گفت: شما نخبگان مطالب این نشریه را از 15 سال پیش تاکنون بررسی کنید و با آنچه به عنوان خط استراتژی دولت یازدهم اجرا شده است تطبیق دهید.

وی اضافه کرد: به اقرار تمام کارشناسان سیاسی دنیا در این 37 سال اجرای اصل انقلابی استکبارستیزی نظام در مسئله اقتدار و منافع بین‌المللی ما اثر داشته است و دلیل بارز آن هم اقتدار ملی امروز ما در منطقه است که این حضور مقتدرانه اگر با هر دید آمریکا پرستی و غرب گرایی هم تحلیل شود به عنوان منافع ملی برشمرده می‌شود.

علم‌الهدی گفت: این حضور معلول اجرای اصل استکبارستیزی است که امام خمینی آن را بنیانگذاری کرده و مقام معظم رهبری با رشادت پای آموزه‌های امام ایستادند و به طور قطعی آن را عمل کردند،‌آیا با چنین اصل اصیلی که نتیجه مثبت آن را حتی از نظر مادی گرایان شاهد هستیم درست است که سهم مهلکی به نام توسعه تعامل بیندیشیم؟

امام جمعه مشهد با بیان اینکه توسعه تعامل، سم کشنده و مهلک انقلاب است، خاطرنشان کرد: به چه قیمت با دنیا بسازیم؟ به قیمت نابودی و حذف اصول ارزش‌های انقلاب؟ به این دلیل که به جای جان ما سفره ما را هدف گرفتند؟ تنها ضامن اجرایی که رهبر حکیم ما با صلابت مقتدرانه آن را بیان کردند اقتصاد مقاومتی است ولی با اصطلاح اقتصاد مقاومتی هم بازی کردند زیرا این مسئله صددرصد نقطه متضاد توسعه تعامل است که این‌ها دنبال آن هستند.

به گزارش فارس،وی گفت: بیدارسازی افسران جنگ نرم ما به دست اساتید است و بسیج اساتید در رأس مرزبانی فکر و علم برای نظام قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
3
107
هیچ چیزی مثل دورویی و دروغ و دزدی و تهمت به انقلاب ضربه نزده و نخواهد زد. حاج اقا شما از دولت احمدی نژاد چراچیزی نمی گویید که مردم را بدبخت و کشور را صد سال عقب انداخت و تمام این دزدی ها و غارت بیت المال در زمان دولت ایشان بوده نه اقای روحانی بنده خدا که از زمانی که شروع بکار کرده همه به این دولت حمله میکنند در حالی که خرابی را کسان دیگری بوجود اورده اند. بخدایی که پدید اورنده تمام هستی و مقدسات و پیامبران و ائمه میباشد قسم همه ما باید در محضر حق تعالا جوابگوی اعمال و حرفهایمان باشیم و انجا محکمه عدل الهی می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
داخل مملکت رو دیگه کاری نمیشه کرد پیشنهاد میدم اگر یک عالم صاحب نظر مثل ایشون پیدا بشه و نظری ارائه کنه که در جهان اسلام خریدار داشته باشه و قدری یک ذره از اختلافات شیعه و سنی رو کم کنه ما دربست دست بوس ایشون خواهیم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
بابا حالا یه کوچولو از.........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
2
84
صدها تبر هم در دوران مهرورزي بر پيكر ملت وارد شد . لطفا به احترام لباستان حق را زير پا نگذاريد
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
69
حثیت انقلاب و اسلام موقغی رقت ایشان آش اشکنه رو برای عبور از بحران دولت دست پاک!!!!! تجویز کرد. اقا چیزی نگید بخدا مشکلی پیش نمیاد. میدونیم بلدی نظر صد من یه غاز بدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
4
54
اي دست آقاي هاشمي دردنكنه ، كاش بودندو دستشون را ميبوسيديم
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
45
ترس منزلتی وقتی مقام خیلی بالاتر از سواد ، تخصص ، اخلاق ، ومهارت باشد
امرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
2
49
خنده بر هر درد بی درمان دواست ، سیر بخندید براین روزگار تلخ تر از تلخ!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
گریه بر هر درد بی درمان دواست چشم گریان چشمه فیض خداست

مثنوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
آقای ناشناس
شما بشین اشک بریز بحال اقایانی که پای منبر ایشون میرن و عین بز اخوش سر تکون میدن
در ضمن چشمی که از روی ترس از خدا و حب ائمه باشه چشمه فیض خداست
نه هر گریه ای
وگرنه اهالی داعش هم روزی هزاربار گریه میکنن
ونیز امثال شما
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
63
میزان رای ملت است و اگر عده ای بدلائلی فرصت استفاده از تریبون ها را پیدا کرده اند این نظر قاطبه مردم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
مردم نظرشون رو تو انتخابات مطرح کردند
برید آمار انتخابات مشهد رو ببینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
55
ملت ايران در انتخابات بعدي جواب ايشان رأ ميدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
52
از نظر ایشان تنها دوران بدون عیب در طول جمهوری اسلامی ایران ، دوران حکومت معجزه هزاران سوم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
55
از نظر ایشان تنها دوران بدون عیب در طول جمهوری اسلامی ایران ، دوران حکومت معجزه هزاران سوم بود بازرگان و بنی صدر و موسوی که هیچ ، هاشمی و خاتمی و روحانی هم هیچ ، فقط و فقط و فقط احمدی نژاد و یارانش و طرفدارانش . واقعا خوشا به حال خراسانی ها که چنین مغز متفکری دارند . حیف است که ایشان در خراسان باشند ، باید اداره همه جهان به این دریای استعداد سپرده شود . باید همه دانشگاههای بزرگ دنیا ، کرسی اقتصاد و جامعه شناسی و مردم شناسی را به این شخصیت برجسته و بی نظیر علمی واگذار کنند .‌ به لطف حمایت های ایشان ، احمدی نژاد در طول ۸ سال ، ایران را گلستان کرد .‌ اگر ریاست جمهوری مادام العمر به احمدی نژاد میدادند تا در زیر سایه هدایت های آقای علم الهدی به گلکاری خود ادامه دهد ، همه دنیا گلستان میشد .‌
کامران
|
Canada
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
52
معنی ساده حرف ایشان بد بودن دولت های هاشمی، خاتمی و روحانی است. موسوی هم که حصر است. پس فقط احمدی نژاد خوب است.
این ماهیت یکسان همه منتقدان دولت روحانی است. تعارف بی تعارف !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
15
باز ......
داور بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
37
فرمایشات آیت اله علم الهدی را خواندم. از اینکه ایشان دغدغه انقلاب دارند تردیدی نیست اما نمی توانم نظر ایشان را بپذیرم چون صحبت های ایشان کاملا سیاسی است. آیا ایشان سال های 84 تا 92 را در چارچوب انقلاب اسلامی می دانند؟ آیا تحریم مردم ایران، تورم 43 درصدی، حیف و میل شدن 800 میلیارد دلار پول کشور و از همه بزرگتر فسادهای نابودکننده، منطبق با گفتمان انقلاب است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
دغدغه انقلاب نه دغدغه مقام و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
45
و آیا چنین سخنانی ضربه به پیکره اسلام ، جمهوریت نظام نیست
آیا تخریب سه رییس جمهور منتخب مردم و معماران و بزرگان نظام آتش اختلاف را دو چندان نمیکند ؟ و بر طبل تفرقه کوبیدن نیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
2
39
دوستانه می پرسم و خواهش میکنم حضرت آیت الله علم الهدی پاسخ فرمایندچرا کشوری که 800 میلیارد دولار درامد در یک دوره هشت ساله داشته باشد زیر ساختهای اقتصادی محکم نشود که دشمن به خود اجازه تحریم آن را بدهد ثانیا در اوج تحریمها نه تنها از اداره اقتصاد مدرن ناتوان آیند که حداقل معیشت را نتوانند به سفره مردم برسانند چنان از اداره کشور عاجز آیید که از مردم فقیر میخواستید که به اشکنه روی آورند آقای علم الهدی به پرسش مردم پاسخ دهید اون 800 میلیارد را چه کردند تا شما ای که بیشترین قرابت فکری را با احمدی نژاد دارید در خطبه نماز به جای نهیب زذن به دولت چنین درخواستی از مردم نمودید آن دولت معجزه گر نتوانست نان و آبگوشت ساده ای به مردمش بدهد آیا این هشت سال زهرآگین ترین حربه نبود که بر پیکر نظام فرود آمداز دولت روحانی دیوار کوتاهتری ندیدید؟ چرا آن یازده روز خانه نشینی احمدی نژاد سخنی به زبان نیاوردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
29
4
جاي كلمه حمله از انتقاد استفاده ميكرديد بهتر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
35
خداییش چرا اخبار ایشان را همه تکرار می کنید. بایکوت خبری ایشان بهترین جواب به اظهار نظرها ناسنجیده و جنجالی ایشان است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
10
...............
مهرداد داوری
|
United States of America
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
18
سلام آقای احمدی نژاد هم پزشک این پیکر آسیب دیده بودند ؟!!!!
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
19
چراسه تهاجم فکری وفرهنگی فو ق العاده مضربه وسیله سه دولت ؟مگرمردم فریبی وقانون گریزی واختلاس بیت المال درسایه هاله نوردرحریان دولت نهم ودهم تهاجم اقتصادی وفکری وفرهنگی برپیکره نظام اسلامیمان نبوده است که موجب مطرح شدن اقتصادمقاومتی ازسوی مقام معظم رهبری گردیدواهمیت اقدام وعمل به اقتصاد مقاومتی راآشکارساخت.چرابیان تخلفات وقانون گریزی وعبوراز...دولت دهم راخط قرمز خودقرارمیدهید؟مگرمردم انقلابی نمی فهمند؟مگربسیجیان امام راحل نمی فهمند؟مگرسپاهیان جان برکف وپاسداران انقلاب ونظام نمی فهمند؟مگرخداوشهیدان به خون خفته جنگ تحمیلی ناظراعمال مانیستند؟مگر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
32
آقای علم الهدی 800 میلیارد دولار کجا رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
23
و آیا چنین سخنانی ضربه به پیکره اسلام ، جمهوریت نظام نیست
آیا تخریب سه رییس جمهور منتخب مردم و معماران و بزرگان نظام آتض اختلاف را دو چندان نمیکند ؟ و بر طبل تفرقه کوبیدن نیست ؟
إقای علم الهدی نفرمودند جایگاه رییس جمهور محبوبشان که نقش بسزایی در فشارها به نظام و مردم دلشت و به گواه اسناد فاسدترین دولت بود چیست ؟
یک شهروند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
20
باعث تاسف است
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
27
انقلاب شد کجا بود ؟؟؟!؟؟؟!؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
26
سلام اگراین آدم حمله نکنددورازانتظاراست عدوشود سبب خیراگر خدا خواهدقطعا مردم بیدارند وحماسه ای دیگر مانند اسفند94 درراه است/
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
28
تولیاقتت همان دولت تحریم ودروغ احتلاس است.که عاقبت ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
27
اقای علم الهدا از دولت فاسد احمدی نژاد چیزی نگفتی لطفا دوران ایشان را نیز تحلیل کنید تا مواضعت شفاف گردد.
محمدگلکارخوزانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
27
باسلام. حضرت آیت الله علم الهدی چرا از قهر 11 روزه آقای احمدی نژاد و این همه فساد در دولت نهم و دهم تاکنون انتقاد و گله نکردید؟ ؟ توپخانه شما فقط روی دولتهای آقایان هاشمی و خاتمی و روحانی فقط شلیک میکند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
18
یکی نیست دو شاخه ......
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
47
1
دست اقاعلی ابن موسی الرضا بهمرات.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
9
0
تحلیل ایشان در مورد اون سه دولت تا حدود زبادی درست است.ما از تعامل با غرب هیچ طرفی نبستیم.البته دولت احمدی نژاد هم کم ایراد نداشت.
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
11
اقای علم الهدی فک کنم تو این جامعه زندگی نمیکنه که نظرش با مردم صدوهشتاد درجه فرق داره
امرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
12
محبوبترین و منفورترین را به رای بگذارید
تاسیه روی شود آنکه در او غش باشد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
15
عجیب است که ایشان به همه ریس جمهوران حمله می کند بجز یک دولت مفسد که ۸۰۰ ملیارد را به باد داده و جز دزدی، فقر و رانت خواری کار دیگری نکرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
14
متاسفم بيشترين دزدى در دولت احمدى نژاد شد
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
7
0
مدیرآفتاب اگر جرات ثبت نظرات را ندار ی بی خود سایت زدی منفعت طلب نباش عاقبت ندار آزاد باش
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
7
خدا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیدمحمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
15
حرف های این را ننویسید
536
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
15
در زمان تاراج بیت المال ؟؟اگه هدف شما اصلاح امور هستش چرا به اختلاس و رانت خواری های شهرداری تهران واکنش نشون نمیدی؟؟این سه عزیزی که از نظر شما بد هستند هیچگاه در دل مردم حذف بشو نیستند دلیلشم انتخابات 92 و 94.
رستگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
3
3
باسلام به نظر حقیر ایشان رییس جمهور شوند همه مشکلات حل می شود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
16
دولت های خوب و مردمی همیشه اماج حمله هستند و مشخص می شود که کارشان درست بوده است زنده باد روحانی -خاتمی و هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
13
نام سه بزرگوار گرانقدر آيت الله رفسنجاني و آقاي دكتر روحاني و آقاي خاتمي بر قلب همه مومنين و شرافتمندان حك و جاي گرفته و به واسطه خداترسي و پاكدستي حقيقي نه شعاري، محبوب قلبها شده اند. خداي بزرگ همواره حافظ و نگهدار و پشت و پناهشان باشد ان‌شاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
13
این آدم فلسفه بافی کرده که بگه ماهم بعله !!! شما تو ناز و نعمت زندگی می کنی خبر از ملت فقیر بدبخت نداری . دوماً استکبارستیز کسی است که زندگی و اخلاقی چون مولا علی ع داشته باشه..... ....
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
14
این حملات مثل گذشته بر منزلت آقایان خاتمی هاشمی وروحانی می افزاید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
13
بنده یکی از شرکت کنندگان در این اجلاس بودم، نه تنها ایشان بلکه وزیر علوم دولت احمدی نژاد، کبکانیان عضو شوری انقلاب فرهنگی ، پور ابراهیمی نماینده مجلس ، سردارصلاحی رئیس بسیج اساتید و دیگر سخنرانان حرفی جز زیر سوال بردن دولت تدبیر وامید و تخریب دولتهای سازندگی و اصلاحات نداشتند. همه سخرانان از طیف تند رو مخالف دولت انتخاب شده بودند، با این که نام نشت اقتصاد مقاومتی بود ، اما حتی یک نفر از تیم اقتصادی دولت در این نشست دعوت نشده بود. از سال گذشته تا بحال هر نشستی که بسیج اساتید برگزار کرده و بنده در آن شرکت داشته ام ،حرفی جز تخریب دولت روحانی نداشته است و بسیاری از اساتید بسیجی به این نحوه گفتمتن ایشان اعتراض دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
17
اصلا فکر نکنید سلسله عباسیان و امویان تموم شده
نوادگانشون زنده ن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
3
كار ايشون است خسته نباشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
11
یک تنه به جنگ همه اومده .هیچ کس نیست مهارش کنه. ....................
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
4
4
احسن بسیار خوب گفتی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
10
سلام
إقای علم الهدی
وقتی رضای خدا ملاک ومعیار باشد بایدهمه را به یک چشم دید حال عملکرد دولت اقای احمدی نژاداز معرکه عقب افتاده است که فراموش نمودیید
که خود نشانه گل وبلبل بودن دولتشان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
10
يه زماني مدير محترم مسئول روزنامه كيهان مامور حمله و سنگ اندازي به دولت دكتر روحاني بود چند مدتي است كه اين ماموريت را به جناب آقاي علم الهدي واگذار كرده اند.
همه اينها منشاء حسادت دارد و بندگان خدا از حسودان بيزارند.
اينها هرچقدر بيشتر سنگ اندازي كنند بيشتر ضرر مي كنند چون مردم دل خوشي از اين آقا ندارند. بخاطر اينكه به همه چيز دخالت مي كند و متكبرانه سخن مي راند.
طبق فرمايش امام خميني تا زماني كه به تهذيب نفس نپردازند در بين مردم هيچ محبوبتي نخواهند داشت.
كسانيكه نظم جامعه را بهم مي زنند و به بزرگان كشور اهانت مي كنند و با خشونت سخن مي گويند و در اين فاصله خودسرهاي خودجوش به جنب و جوش مي ايند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
13
در رساله امام آمده که اگر امام جماعتی دوبار دروغ گفت دیگر نباید پشت سر او نماز خواند..
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
11
ایشان انقلاب را معنی کنند وبعد شور بزنند انقلاب یعنی منقلب شدن دیده شدن در دنیا نه اینکه مثل احمدی یکه تاز پیش رفتن وباسر به بن بست خوردن حال که روحانی عزیز تمام تلاش خود را کرده اند ودارند با دنیا ارتباط برقرار می کنیم یکی مثل این اقای محترم نمی گذارند اگر بخواهیم تفکری مشابه امام خمینی را بیابیم اقای روحانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
15
دولت خاتمی وروحانی ورفسنجانی کارنا مه درخشانی از خودشان به یادگار گذاشتند این احمدی نژاد بود که کشور را ویران کرد شما تو مردم زندگی نمی کنید تعصب فقط دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
6
از مدير محترم سايت كمال تشكر را داريم نظرات مردم را درج مي فرمايد.

قبلا سايت فردا نيز نظرات موافق و مخالف را مرتب درج مي كرد اما اخيرا بيشتر نظرات جناح راست را درج مي نمايد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
12
این آقایون خودشون گردنشون کلفت شده با بیت المال ملت زجرکشیده . چه میدونه که مردم همیشه در صحنه با چه فقر و فلاکتی روبرو هستند و ..............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
11
اشکنه تو بخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
11
جناب علم الهدی چرا اسمتان عربی است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
9
0
درودخدابرامام جمعه مشهد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
8
مگه تو حق توهین به مردم و منتخبین مردم را داری.
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
1
ای کاش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
8
مگر ایشان چند روز پیش نگفت من ادم سیاسی نیستم و کاری به سیاست ندارم
یه ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
4
یعنی به نظر ایشون آقای خاتمی بد بود و احمدی.......خوبه که ازش انتقاد نکرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
5
از جناب آقای علم الهدی درخواست می شود نظرات خود را در خصوص عملکرد دولت آقای احمدی نژاد اعم از عرصه داخلی و خارجی بیان کنند. همچنین نظر ایشان در خصوص میزان فساد اداری و مالی ، وضعیت اخلاق در جامعه و جایگاه دولت ایران در عرصه بین المللی و نحوه ارتباط آقای احمدی نژاد با و سایر قوا به روشنی ابراز نمایند.
کمال
|
Germany
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
5
همه به جهنم میریم جز آقای علم الهدی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
4
شما مردم را در دولت پاک دست به خوردن اشکنه کشک سفارش ـ ............................ و سکوت میکردی ـ مردم را بزٔعاله گفتی...............
رزمنده
|
United States of America
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
3
حاج اقا مجاز هستند هرچه دل تنگشان ميخواهد بگن. ولي. ميزان اراي ملت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
3
نمی دونم خودنمائی یا .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
متن نوشته آقای علم الهدا را و تمامی کامنت را خواندم فقط می خواهم جواب اونی که پرسیده آقای علم الهدا اون 11روز کجا بودید (من می گم ) اون موقع ایشان .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
5
ازایشان استدعا داریم سکوت کنن وحرف نزنن مثل همان هشت سالی که روزه سکوت گرفته بودن ملت درعذاب بودن ولی اعصاب ملت از سکوت ایشان درآرامش .........!!!!!!!!!
طلبه
|
Germany
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
حمله به این سه نفر..من نگران شدم ودنبال واکسن ضد.....بودم
ناشناس
|
Denmark
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
این اقا حق ندارد به جای مردم حرف بزند و تصمیم بگیرد . مردم انقلابی تر از شماها هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
فلسفه مارکسیستی است یعنی ضد سرمایه داری وضدغربی که منشا آن روسیه است
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
بسه دیگه....چقد دعوا میکنید...
یه ایرانی
|
United States of America
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
ایشان وامثال ایشان هر حرفی بزنن ملت برعکسش میخونن.نمیدانن وقتی که ایشان وامثال ایشان حرفی میزنن برعلیه کسی انطرف نزد ملت عزیزتر میشه.دعا کنید امثال ایشان هیچ موقع تعریف نکنند از کسی.
میلاد
|
United States of America
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
2
زنده باد اعتدال ...
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
اگه شما کباب بره سر سفره ات نباشد جکار می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
مردم به لطف افشاگری های دوران اصلاحات این دانش را پیدا کرده اند که خادم را از خائن تشخیص دهند. شخصیت های دینی و لشگری که دائم دولتهای خاتمی , روحانی و هاشمی را تخریب میکنند در حقیقت آب در هاون میکوبند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
0
شما که تحمل شنیدن سخنان یک نفر را ندارید و اینهمه بر علیه وی قلم فرسایی می کنید چگونه می توانید مدعی ازادی بیان باشید .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین