کد خبر: ۳۹۳۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

سورپرایز کی‌روش برای بازی با چین چه خواهد بود؟

به نظر تیم ملی در بازی روز سه شنبه با تغییرات تاکتیکی در میدان حاضر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ۳ امتیاز برد مقابل قطر خیلی برای ما مهم بود. اینکه شروع خوبی داشته باشیم و در ادامه هم بتوانیم روند کسب ۳ امتیاز در بازی های خانگی را حفظ کنیم. اتفاقی که باعث می شود کی‌روش در بازی های خارج از خانه محتاط تر تیمش را به زمین بفرستد. یعنی درست همان ترکیب ایده آل مرد پرتغالی که هر چند به بهانه دفاعی بودن بعضی اوقات مورد انتقاد واقع می شود، اما همیشه تاثیرگذار بوده است. چون تیم ایران در سال های اخیر خیلی سخت گل می خورد.

کی‌روش برای بازی روز سه شنبه به احتمال زیاد تاکتیک تیمش را تغییر خواهد داد. او احتمالا تیم را با حالت دفاعی تری به بازی بفرستد. هر چند برای انجام این طرح با دو مشکل بزرگ روبرو است. در سمت چپ و راست دفاع تیم ملی به نوعی ۲ حفره وجود دارد. عملکرد احسان حاج صفی و رامین رضاییان نا‌آماده در ترکیب ایران برای بازی با قطر کمی ما را از وضیت دفاعی تیم مان نگران کرد. حالا احتمال این وجود دارد که کی‌روش از پژمان منتظری در پست دفاع راست استفاده کند و پورعلی گنچی را کنار سید جلال قرار دهد. چینشی که به نظر ایده آل کی‌روش خواهد بود. چون او در جام جهانی هم چنین کاری انجام داد.

اما در سمت چپ خط دفاعی کی‌روش فقط احسان حاج صفی را دارد. بازیکنی که عملکردی دور از انتظار در دیدار با قطر داشت. در غیاب پولادی او تنها گزینه برای حضور در پست دفاع چپ است. البته سعید آقایی و محمد انصاری جوان هم در لیست کی‌روش دیده می شوند. بازیکنانی که برای بازی با قطر خط خوردند. احتمال اینکه کی‌روش به یکی از این دو بازیکن بازی دهد خیلی کم به نظر می رسد. البته نباید فراموش کرد که سورپرایزی از او قابل پیش بینی است. مثل علیرضا حقیقی در جام جهانی ۲۰۱۴ و مرتضی پورعلی گنجی در جام ملت ها ۲۰۱۵ که در میان تعجب همه فیکس تیم ملی شدند.
منبع: پارسینه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین