کد خبر: ۳۹۳۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

"روس‌کشی" به سبک تیم محمد طلایی

در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان سه ملی‌پوش ایران رقبای روس خود را با اقتدار شکست دادند تا این کشور در روز نخست فینالیستی نداشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد جوانان ایران در چهار وزن نخست مسابقات جهانی فرانسه صاحب دو مدال طلا و یک نقره شد تا از لحاظ امتیاز تیمی پیشتاز باشد.

در این رقابت‌ها سه ملی‌پوش ایران با رقبای روس خود رودررو شدند که شاگردان محمد طلایی در هر سه مسابقه مقتدرانه به برتری رسیدند.

در وزن 60 کیلوگرم پیمان بیابانی پنج بر یک چیمبا از روسیه را در نیمه نهایی مغلوب کرد. در 74 کیلوگرم نیز احمد بذری هشت بر چهار نیکیتا سوچکوف را برد تا دومین کشتی‌گیر روس نیز به فینال نرسد.

همچنین در 96 کیلوگرم، حسین شهبازی با حساب هشت بر سه سومین شکست را نصیب کوتچیف دیگر کشتی‌گیر روس کرد تا کشتی‌گیران ایرانی در چهار وزن نخست سد بزرگی بر سر راه تیم‌ ‌ملی روسیه شوند و این کشور بدون این که فینالیستی داشته باشد، صاحب سه مدال برنز در چهار وزن اول شود.

در روز نخست رقابت‌های جهانی دو مدال طلا به ایران و دو طلا به آمریکا رسید.

ایران (29 امتیاز)، روسیه (28 امتیاز)، آمریکا (23 امتیاز) و گرجستان (22 امتیاز) چهار تیمی هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین