کد خبر: ۳۹۳۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

کنایه تلویحی دعایی به علم‌الهدی

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: امام خمینی در حسینیه جماران دستور دادند برنامه زنده موسیقی اجرا شود و هنرمندان نیز با اجازه امام سازهای مختلف را در آنجا نواختند و ایشان با این رفتار؛ نظر خود را به همه اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش جماران ، حجت‌الاسلام دعایی، ظهر امروز در مراسم تولد هنرمندان پیشکسوت در مرداد و شهریورماه؛ با اشاره به مسائلی که در ماه‌های اخیر به وجود آمده، گفت: متاسفانه در کاشان به فاطمه معتمدآریا بی‌حرمتی شد که این امر باعث شرمندگی است هرچند آیت‌الله یثربی، امام جمعه کاشان و فرزند اولین امام جمعه کاشان که توسط حضرت امام منصوب شده بودند، با سخنرانی خوبی این مساله را جبران کردند.

سیدمحمود دعایی همچنین با اشاره به لغو کنسرت‌ها در مشهد گفت: نباید وقتی یک روحانی نظری می‌دهد آن را به همه روحانیت تعمیم عام بدهیم.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب افرادی بودند که از حضرت امام با هدف محدود کردن هنرمندان و اهالی موسیقی استفتائات جهت‌دار می‌کردند اما امام هوشمندانه پاسخ آنها را می‌داد.

دعایی ادامه داد: امام خمینی برای آنکه منش و روش خود را درباره موسیقی نشان دهد؛ بعد از انقلاب در حسینیه جماران که مکان مقدسی است؛ دستور دادند تا برنامه زنده موسیقی اجرا شود و هنرمندان نیز با اجازه امام سازهای مختلف را در آنجا نواختند و ایشان با این رفتار؛ نظر خود را به همه اعلام کردند.

دعایی افزود: اگر یک روحانی بزرگواری در شهری نظری می‌دهد با تمام احترامی که برای نظر ایشان قائلیم، اما این یک نظر شخصی است و ما آن را به‌عنوان نظر کلی قبول نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
فرق جناب دعائی با فردی که موسیقی و کنسرت را تا شعاع چند صد کیلومتری از خود می راند، در آن است که دعائی در زمان حیات هنرمندان قدر شناس ایشان بوده و هنگام مرگ هم به افتخار بر پیکر ایشان نماز می گذارد!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین