کد خبر: ۳۹۳۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

پیشنهاد ۱۵۰میلیون دلاری سونی برای بازیگر «جیمز باند»

کمپانی سونی حاضر است برای حضور دنیل کریگ در دو قسمت آینده سری فیلم‌های «جیمز باند» به او 150 میلیون دلار پرداخت کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سونی تصمیم دارد با استفاده از دنیل کریگ در دو قسمت آینده «جیمز باند» در فرصت مناسب بازیگری جوان‌تر و مناسب برای حضور طولانی در این نقش بیابد.

در آغاز که دنیل کریگ قرار بود جای پیرس برازنان را در سری فیلم‌های «جیمز باند» بگیرد، بسیاری از هواداران فیلم او را گزینه‌ای مناسب برای این نقش نمی‌دانستند و حتی ظاهر او را مخالف تصویر کلی از مامور مخفی خیالی سرویس جاسوسی انگلستان می‌پنداشتند. اما پس از نقش‌آفرینی در چهار فیلم دنیل کریگ اکنون یکی از محبوب‌ترین جیمز باندهای تاریخ سینما است.

کریگ پس از نقش‌آفرینی در «اسپکتر» اعلام کرده بود که حاضر است رگ دستش را بزند، تا دوباره در نقش جیمز باند ظاهر شود. پس از این نام‌های بسیاری از جمله تام هیدلستون و ادریس البا برای بازی در این نقش در اخبار مطرح شد، اما مدیران سونی و تهیه‌کنندگان جیمز باند استفاده دوباره از دنیل کریگ را بهترین گزینه می‌دانند.

در هر صورت تا زمانی که قرارداد بازیگر بعدی جیمز باند امضا نشود، به صورت قطعی نمی‌توان در این زمینه به صورت قطعی اظهار نظر کرد.

دنیل کریگ تاکنون در چهار فیلم «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «اسکای فال» و «اسپکتر» از سری فیلم‌های جیمز باند بازی کرده است.

منبع: ایندی‌وایر /
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
3
0
بدترین جیمز باند تاریخ سینماست جیمز باند بلوند صلابت و ابهت کافی برای بازی تو این نقش نداره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین