کد خبر: ۳۹۴۰۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

دیدار اوباما و دوترته لغو شد/فحاشی رکیک رییس‌جمهور فیلیپین به اوباما!

کاخ سفید از لغو دیدار دوجانبه روسای جمهوری آمریکا و فیلیپین خبر داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس‌جمهوری فیلیپین به باراک اوباما درباره غیر مجاز بودن مداخله در امور داخلی کشورش هشدار داد و گفت که در غیر این صورت به او فحش خواهد داد!

به گزارش آفتاب‌نیوز، روزنامه تلگراف نوشت، رودریگو دوترته، رییس‌جمهوری فیلیپین در پاسخ به این پرسش که آیا او قصد دارد به انتقاد اوباما از کشتارهای اخیر در فیلیپین پاسخ بدهد، گفت، به اوباما هشدار می‌دهد که در این باره از طرح پرسش و اظهار نظر پرهیز کند؛ وگرنه به او فحش خواهد داد.

بر اساس ویدیویی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده است، دوترته که در آستانه سفرش به لائوس در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود، این اظهارات را به زبان انگلیسی مطرح کرد اما در میانه سخنانش، در جملاتی به زبان فیلیپینی اوباما را «حرامزاده» خواند.

دوترته گفت: من رهبر یک کشور مستقل هستم و تنها به مردم فیلیپین پاسخگو هستم.

در همین حال، یک مقام آمریکایی گفت، پس از آن که دوترته اوباما را «حرامزاده» خوانده، رییس‌جمهوری آمریکا در واکنش، برنامه ملاقات با او در لائوس را لغو کرده است.

ند پرایس، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که‌ اوباما در عوض با رییس‌جمهوری کره جنوبی ملاقات خواهد کرد.

اوباما پیش از این گفته بود که در جریان دیداری با دوترته در لائوس مسأله کشتارهای فراقانونی در عملیات مبارزه با مواد مخدر را مطرح خواهد کرد. بر اساس گزارش بی.بی.سی، دوترته گفته است، اگر آن حرامزاده این مسأله را مطرح کند، در نشست آ.سه‌.آن او را به فحش خواهد کشید!

اوباما روز دوشنبه پس از پایان اجلاس گروه ۲۰ در چین برای شرکت در نشست آ.سه‌.آن به لائوس رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
2
مثل روسا کشور ایران .فقط فحش میدن .در عمل فساد رانت تبعیض حرام خواری اختلاس .با دیوار کشیدن امریکا از بین نمیره.باید خودمونو درست کنیم و با تمام کشورها رابطه داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
1
آدم پرخاش گر و بد دهن با مردمش هم چنین است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
2
ادب مرد به ز دولت اوست، خصوصا اگر رئیس جمهور و نماینده کشوری باشد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
0
اوضاع جهان این روزا چه کیفی میده! از یه طرف هند رو آمریکا مجبور هس کمکش کنه که قدرت توانمندتری -و اما با هزینه های خودش و خوداتکا- بشه که بتونه نقش حلقه دفاعی و وزنه ثباتی اقتصادی-نظامی-سیاسی رو در کنار چین و روسیه واسه جنوب و مرکز آسیا بازی کنه، از طرف دیگه روسیه و چین و اروپا عاشق این شدن که ایران به میدون برگرده و نقش وزنه ثبات منطقه و مرکز بازار انرژی و باز حلقه دفاعی رو بازی کنه و آمریکا هم داره این طرح رو روز به روز در مقابلش انعطاف بیشتری می گیره! از طرف دیگه مصر و به احتمال زیاد با کمک ایران، روسیه، چین و اروپا و حتی آمریکا لازم هس به صحنه برگرده و یک قدرت مستقل خوداتکا به عنوان حلقه دفاعی و وزنه ثبات اقتصادی-سیاسی-نظامی بشه! ایتالیا هم به احتمال زیاد به قدرت چین باید برسه واسه ثبات منطقه خودش، همچنین فرانسه و آلمان! پس شاید باید عصر امپراتوری های باستان رو شاهد باشیم!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
شیرکه پیرشد روباه ...... ضعف اوباما خیلیهارا جسورکرده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین