کد خبر: ۳۹۴۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

تولید یک میلیون و 65 هزار متر مکعب آب شرب بهداشتی در ابرکوه

مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه گفت: درپنج ماهه نخست امسال یک میلیون و65هزارمتر مکعب آب شرب بهداشتی در این شهر استحصال و در مدار بهره برداری قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
سید محسن پورسید روز سه شنبه  اظهارکرد: در همین مدت بیش از چهارکیلومتر خط آبرسانی و توسعه شبکه آب شرب درشهر ابرکوه اجراشده است .
وی بابیان اینکه عملیات اجرای خط آبرسانی شهرک های ولایت ، مسکن مهر و آزادگان بطول دو هزار و 804 متر با لوله آزبست سیمان GRP و پلی اتیلن و به اقطار 200 و400 میلی متر به اتمام رسیده افزود: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی به طول 375 مترو همچنین طرح توسعه شبکه آبرسانی به طول یکهزارو 653 متر اجرا شد.
پورسید ادامه داد: در پنج ماهه امسال بیش از یکهزار و 900 مورد آزمایش کلرسنجی ، یکهزار و 400 مورد آزمایش باکتریولوژی بر روی 230 نمونه و 780مورد آزمایش شیمی و فیزیک آب برروی 56 نمونه توسط امور آب و فاضلاب ابرکوه انجام شده است .
این مسئول از واگذاری 126 فقره انشعاب آب با کاربریهای مختلف و همچنین نصب 116 فقره انشعاب آب در این مدت خبر داد و تصریح کرد:در همین مدت 72 دستگاه از کنتورهای فرسوده مشترکین تعویض شده است.
وی ، برطرف کردن 17 مورد اتفاقات اصلی و 482 مورد اتفاقات فرعی انشعابات مشترکان ، تعویض یک دستگاه پمپ و الکترو موتور لوله آبدهی وکابل مربوط به یکی ازچاه های خط انتقال و همچنین نصب دودستگاه شیرکنترلی هدر رفت آب بر روی مخازن ذخیره کوثر و غدیر را از دیگر اقدامات این اداره بیان کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه شهر ابرکوه تصریح کرد: آب شرب13 هزار مشترک از طریق 14 حلقه چاه ، 101کیلومتر خط انتقال و165کیلومتر شبکه توزیع تامین می شود.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین