کد خبر: ۳۹۴۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

برگزاری یادمان شیون فومنی در زادگاهش

هجدهمین یادمان شاعر شالیزارهای شمال میراحمد سیدفخری‌نژاد «شیون فومنی» 25 شهریورماه در زادگاهش فومن برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
میرشمس مومنی‌زاده فرماندار فومن در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت میراحمد سیدفخری‌نژاد «شیون فومنی» که در فرمانداری فومن برگزار شد، با بیان اینکه شیون فومنی از افتخارات شهرستان است و باید مراسمی درخور شان و شخصیت این شاعر بزرگ برگزار شود، اظهار کرد: شیون فومنی یک شخصیت بزرگ کشوری است و باید همه تلاش‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم یادبود این شاعر باشد.

به گزارش ایسنا،وی بر اطلاع‌رسانی مطلوب در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت شیون فومنی در استان و شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه شیون فومنی یک شخصیت ملی است حضور شخصیت‌های ملی در این مراسم حائز اهمیت است.

فرماندار فومن در پایان با بیان اینکه باید از متن ادبی و هنری فاخری در دعوت‌نامه‌ها بهره برد، خاطرنشان کرد: لازم است تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسبی در شهرستان، استان و شهرستان‌های همجوار برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی این بزرگداشت صورت گیرد.

در ادامه یوسف نیک‌انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه این شهرستان دارای قدمتی طولانی با مفاخر مذهبی و فرهنگی بسیاری است، اظهار کرد: شیون فومنی در شعر فارسی در دو شیوه کلاسیک و نو اشعاری را از خود به یادگار گذاشته و از افتخارات شهرستان و استان است.

نیک‌انجام با بیان اینکه هجدهمین مراسم بزرگداشت شیون فومنی پنج‌شنبه 25 شهریورماه جاری در فومن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 16 با حضور شاعران، هنرمندان و شخصیت‌های برجسته استانی و کشوری در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد فومن برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین