کد خبر: ۳۹۴۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد

انتقاد به حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران

سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به حواشی شورا واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 رضا تقی پور صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به سالگرد فاجعه منا گفت: سران آل سعود فرزندان بنی امیه هستند که این حاکمان بی دین فاجعه منا را در حریم امن کعبه ایجاد کردند که لعنت خدا، فرشتگان، و همه مردم بر آنها باد.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه صحبت‌هایی در خصوص حواشی ایجاد شده در شورای شهر داشته‌ام اما به توصیه مسجدجامعی آن را برای روز یکشنبه نگه می‌دارم گفت: اما دقت داشته باشید که دشمن ما آمریکا، اسرائیل و آل سعود است و نباید جبهه مقابل را اشتباه بگیریم.

وی افزود: جبهه مقابل ما نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و اینکه بی بی سی مدال بدهد افتخار نیست.

همچنین اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل نیز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه فضای شورای شهر تند شده و اعضا نسبت به یکدیگر نامهربان شده‌اند و این موضوع از برخوردها و نوع نگاه‌ها کاملا مشخص است، گفت: قوه قضائیه و سازمان بازرسی برای پیگیری پرونده‌ها شکل گرفته و اگر از ما دلسوزتر نباشد کمتر از ما نیست.

وی با بیان اینکه یک سال از عمر شورای چهارم مانده و ما توانستیم در این مدت ویترین خوبی از شورا ارائه دهیم گفت: نباید با ایجاد حواشی از ریل خود خارج شویم و بر همین اساس از اعضا می‌خواهم که از تخریب یکدیگر پرهیز کنند چرا که ما همگی در یک کشتی نشسته‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
حواشی؟؟؟!!!!

چه خدماتی؟؟؟؟؟؟
تقسیم سهم شد خدمات؟؟؟!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین