کد خبر: ۳۹۴۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

رشد 35 درصدی ورود گردشگران خارجی به چهارمحال و بختیاری در پسابرجام

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از رشد 35 درصدی ورود گردشگران خارجی به این استان در پسابرجام خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا، بهمن عسگری سوادجانی روز سه شنبه در نشست کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران خارجی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از برجام و بهبود روابط خارجی کشور شاهد رشد ورود گردشگران به کشور و استان بوده ایم. 
وی افزود: در ماه های پس از برجام در حدود چهار هزار گردشگر خارجی به استان سفر کردند که پیش بینی می شود در سال جاری ورود گردشگران خارجی به استان در مقایسه با سال گذشته رشد 45 درصدی داشته باشد. 
عسگری سوادجانی تصریح کرد: 60 درصد از گردشگران خارجی ورودی به استان از کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، اسپانیا، آلمان و فرانسه و 40 درصد از سایر کشورها هستند. 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری برقراری امنیت را از مهمترین شاخص های جذب گردشگر عنوان کرد و گفت: هدف ما از نظارت بر امنیت گردشگران خارجی این است که بتوان امنیت جانی و مالی گردشگران خارجی را به استان تامین کنیم تا گردشگران بتوانند با خیال راحت از مناظر بکر و طبیعی استان دیدن کنند. 
عسگری سوادجانی با اشاره به پیشنهاد راه اندازی پلیس گردشگری از سوی این سازمان به نیروی انتظامی افزود: با همکاری نیروی انتظامی، پلیس گردشگری بزودی به مجموعه انتظامی استان اضافه می شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین