کد خبر: ۳۹۴۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

سردار نقدی: میدان آزادی نماد مبارزه با شیطان بزرگ آمریکاست

خبرگزاری بسیج نوشت:سردار نقدی از تشکیل ستاد مردمی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی- رییس سازمان بسیج مستضعفین- صبح امروز در میدان آزادی گفت: صبح 16 شهریور 59، جمعیت میلیونی مردم از قیطریه و خیابان شریعتی تا آزادی را با پای پیاده راهپیمایی کرده و این خط مقاومت را در میدان آزادی رونمایی و افتتاح کردند.

سردار نقدی میدان آزادی را نماد ایستادگی و مقاومت و نماد مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا برشمرده و افزود: شعار مرگ بر آمریکا همواره در این میدان طنین‌افکن خواهد ماند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز نیروهای عرصه فرهنگی کشور، ستادی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب راه‌اندازی کردند که به‌زودی برنامه‌های گسترده این ستاد مردمی به افکار عمومی اعلام می‌گردد.

وی با دعوت از آحاد مردم برای همکاری با این ستاد مردمی اظهار داشت: حضور مردم و کمک به این ستاد فرهنگی و انقلابی، باعث می‌شود 40 سال پیروزی انقلاب را با یک حرکت مردمی عظیم و باشکوه برگزار کرده تا نام و یاد شهدای عزیزمان را به نحو احسن زنده کنیم.

نقدی یکی از برنامه‌های این ستاد را نمادسازی میدان آزادی به‌عنوان شیطان بزرگ یعنی آمریکا خواند و تاکید کرد: در این راستا از همه هنرمندان در رشته‌های شعر، هنرهای تجسمی، طراحی، گرافیک، عکاسی، ادبیات و ... دعوت می‌کنیم تا خلاقیت‌های خود را به صحنه بیاورند و میدان آزادی را به‌عنوان نماد مبارزه با آمریکا، به شکل هنری ترسیم کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین