کد خبر: ۳۹۴۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

بحث و تبادل‌نظر درباره تفحص از شهرداری تهران

هیأت رئیسه مجمع نمایندگان تهران در جلسه امروز خود ضمن بحث و تبادل‌نظر در خصوص تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، گفت:‌ در این جلسه درباره زمان‌بندی نشست با شورای شهر تهران نیز تبادل‌نظر صورت گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا نجفی با اشاره به جلسه عصر امروز هیأت رئیسه مجمع نمایندگان تهران گفت:‌ نشست با اعضای شورای شهر تهران یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح  و مقرر شد تا برای اولین هفته کاری مجلس پس از تعطیلات برنامه ریزی لازم انجام شود ، در واقع این نشست بیشتر به دنبال تعامل با شورای شهر و بهبود عملکرد در حوزه مدیریت شهری است.

وی هم‌چنین اظهار کرد: بحث تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دیگر موضوعاتی بود که مطرح شد زیرا تعدادی از امضاکنندگان آن از نمایندگان تهران هستند و این موضوع ، موضوع مجمع تهران به شمار می‌رود و تلاش خواهد شد  تا به صورت کارشناسی، عادلانه و جامع الاطراف حول محورهای مطرح شده مورد رسیدگی قرار گیرد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان تهران خاطر نشان کرد: در این مورد به هیچ وجه بنایی برای رفتارهای سیاسی نبوده و نخواهد بود تنها بحث نظارت به عنوان یکی از وظایف اصلی مجلس و نمایندگان که موجب عملکرد بهتر، افزایش کارآمدی و بهره‌وری منابع خواهد شد، مطرح است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: درخواست ها و مکاتباتی که از دستگاه های مختلف ،  NGOها و دانشگاه ها به مجمع رسیده بود و شیوه رسیدگی به آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و هم‌چنین در رابطه با راه اندازی و فعال کردن دفاتر مجمع نمایندگان تهران در شهرستان های تابعه حوزه انتخابیه تهران بحث هایی انجام شد که امیدواریم تا پایان شهریور این کار انجام شود.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین