کد خبر: ۳۹۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۲:۴۱

مشکل 137 شهرداری برطرف می شود

آفتاب‌‌نیوز :  به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، مهندس علی فضل زرندی مدیر کل مخابرات شهرداری تهران اظهار کرد: از زمان افتتاح رسمی مرکز فوریت های خدمات شهری حجم تماس به دلیل ماموریت های جدی محوله، شرایط جوی و تماس های بی دلیل یا خارج از موضوع برخی شهروندان به شدت افزایش یافته و همین امر زمینه ساز ترافیک کاذب در شبکه ارتباطی «137» شده است. 

فضل زرندی مشکل های فنی را یکی دیگر از عامل های تماس ناموفق با 137 دانست و گفت: تراکم کلیه کدهای سه رقمی در یکی از مراکز مخابراتی شرکت مخابرات باعث ناموفق ماندن شهروندان در تماس با مرکز فوریت های خدمات شهری شده است. 

مدیر کل مخابرات شهرداری تهران با تاکید بر حل برخی از مشکلات ارتباطی سامانه 137 گفت: برای رفاه حال شهروندان و تسهیل ارتباط گیری با مرکز فوریت های شهری درصددیم سیستم این سامانه را بازسازی کنیم. 

فضل زرندی گفت: حداکثر تا 20 روز آینده و در صورت رفع برخی مسائل اداری، سیستم جدید 137 که مطابق با استانداردهای روز دنیا است نصب خواهد شد. 

وی تاکید کرد: با نصب سیستم جدید مشکل ارتباط شهروندان در تماس با 137 به کمترین میزان ممکن خواهد رسید. 

فضل زرندی به همکاری های شرکت مخابرات در چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: اگر این شرکت همانند گذشته مساعدت لازم را داشته باشد و از نظر فنی شهرداری را حمایت کند ما در جهت بستر سازی و ایجاد شبکه جدید مشکلی نخواهیم داشت. 

وی مرکز در نظر گرفته شده 137 را از جمله معتبرترین و پرسابقه ترین سیستم های دنیا عنوان کرد و با اشاره به اینکه در حال حاضر 137 با حداکثر ظرفیت اپراتوری خود پاسخگوی تماس های مردمی است گفت: برنامه ریزی هایی جهت ساماندهی تماس شهروندان شده که با نصب سیستم جدید این برنامه عملیاتی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین