کد خبر: ۳۹۴۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

فعالیت 43 حزب سیاسی در قزوین

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: 43 حزب فعال در استان درراستای تقویت کلیت نظام و درزمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
ایوب رحیمی سه شنبه شب در دومین جلسه نشست با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان که با حضور قائم مقام وزیر کشور در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قزوین به لحاظ سیاسی همواره از شادابی و نشاط خاصی برخوردار بوده و با داشتن چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی فعال در برهه‌های حساس انتخابات نیز حضور حداکثری مردم خود را شاهد بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای تشکیل دولت یازدهم تاکنون 17 جلسه با احزاب و تشکل‌های مختلف سیاسی در استان تشکیل و با برگزاری نشست‌های فرعی نسبت به انتخاب موضوع‌های متناسب با جلسه‌های اصلی، تصمیم‌های مناسبی صورت گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره به احزاب دارای پروانه از کمیسیون ماده 10، ادامه داد: در این استان 20 حزب دارای پروانه هستند که از این میان 8 حزب اصلاح طلب، 8 حزب اصولگرا و 4 حزب به صورت مستقل مشغول به فعالیت هستند.

به گفته وی، 10 حزب اصلاح طلب و 5 حزب اصولگرا نیز دارای پرونده بوده که هنوز موفق نشده‌اند از کمیسیون ماده 10 پروانه خود را دریافت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین افزود: همچنین 6 حزب اصلاح طلب و 7 حزب اصولگرا نیز بدون پروانه و پرونده در این استان وجود دارند.

‌به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد احزاب موجود و فعال استان در حال تلاش و تقویت کلیت نظام بوده و در مباحث خرد خود نیز در چارچوب اهداف حزبی خود حرکت می‌کنند.

رحیمی در پایان اضافه کرد: احزاب و تشکل‌های موجود به هنگام جریان‌های سیاسی در کمک و همکاری با دولت هیچ کوتاهی نداشته و در بسیاری از موارد نیز کمک‌های آن‌ها به گره گشایی از بسیاری امور در سطح جامعه منجر شده است.

در این نشست نمایندگان احزاب حاضر در جلسه دیدگاه‌ها و آرای خود را در خصوص مسائل و مشکلات جامعه مطرح و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین