کد خبر: ۳۹۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

مصدومیت 3 نوجوان کردستانی بر اثر انفجار مین

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: بر اثر انفجار یک عدد مین به جامانده از دوران جنگ تحمیلی در اطراف گردنه «تته» از توابع بخش اورامان شهرستان سروآباد، سه نوجوان مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
‌علی مفاخری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه نوجوان 15 ساله اورامانی که برای تفریح به منطقه اطراف گردنه تته رفته بودند، متاسفانه بر اثر انفجار مین بجای مانده از دوران جنگ تحمیلی در این منطقه، دچار آسیب شدند.

وی افزود: 2 نفر از مجروحان مصدومیت جزیی داشتند که به صورت سرپایی مداوا شدند، اما متاسفانه یک نفر از آنها به نام «محمد ابراهیمی» قسمتی از پای راست خود را از دست داده است.

فرماندار سروآباد با اشاره به اینکه پس از این حادثه نیروهای امدادی و فوریت‌های پزشکی 115 مستقر در شهر اورامان به محل حادثه اعزام و مصدومان را مداوا کردند، تصریح کرد: نوجوانی که بیشترین مجروحیت را داشت به سنندج منتقل شده و در حال مداواست. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان هم در مورد آخرین فرد مجروح عنوان کرد: محمد ابراهیمی، 16 ساله روز دوشنبه(15 شهریور) به بیمارستان بعثت سنندح منتقل شده که از ناحیه پاشنه پا دچار آسیب شده است.

سجادی، وضعیت عمومی این نوجوان را رضایت بخش اعلام و خاطرنشان کرد: وی هم اکنون در بخش ارتوپدی این بیمارستان بستری است و کارهای درمانی او در حال انجام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین