کد خبر: ۳۹۴۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

شیطنت رسانه‌ای درباره جامعه روحانيت مبارز

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز طرح ادعاهای مربوط به اختلاف نظر وی با آیت الله موحدی کرمانی را شیطنت های رسانه‌ای دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به طرح ادعایی مبنی بر وجود اختلاف نظر میان وی و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: من در تماسی تلفنی درباره این موضوع با آیت الله موحدی کرمانی به گفت‌ وگو پرداختم و به ایشان گفتم که برخی از رسانه‌ها مشغول انتشار اخباری هستند که دیدگاه هر دو نفر ما در این موضوع بر آن بود که چنین کارهایی جزو شیطنت‌های رسانه‌ای است و مصلحت نیست که به آن دامن بزنیم.

وی هم‌چنین تاکیدکرد :‌ایجاد اختلاف بین اظهارات بنده با آیت الله موحدی کرمانی و یا سایر دوستان چیزی جز یک شیطنت رسانه‌ای و خبری نیست. در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت هم آیت‌الله موحدی کرمانی به من اظهار لطف و از مصاحبه‌های اخیرم تشکر کردند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پایان با اشاره به نقل مطالبی نادرست از سوی وی درباره نقش آیت الله مصباح یزدی در انتخابات آتی نیز گفت: من استفاده از نظر مشورتی آیت الله مصباح یزدی را تائید کردم و ان‌شاء‌الله  جامعه روحانیت از مشورت های ایشان استفاده می‌کند اما طبق آن‌چه که اعلام کرده بودم، محور فعالیت اصولگراها را برای انتخابات آتی جامعه روحانیت مبارز بر عهده خواهد داشت.

****

مصباحی مقدم ساعتی پیش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر زمان برگزاری جلسات جامعه روحانیت درباره دلیل این امر اظهار کرد: به دلیل عضویت همزمان دو عضو جدید جامعه روحانیت (آقایان محمدی عراقی و محسن قمی) در شورای عالی انقلاب فرهنگی، زمان برگزاری جلسات شورای مرکزی را تغییر داده‌ایم و از طرفی آقای روحانی نیز به نوعی علت حضور نیافتن خودشان را در جلسات جامعه روحانیت، تداخل با زمان برگزاری جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرده بودند و حال با تغییرات انجام شده، آن مانع نیز برای حضور آقای روحانی برداشته شده است.

وی همچنین در پایان با اشاره به اعلام آمادگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای میزبانی جلسات جامعه روحانیت، گفت: این اعلام آمادگی از سوی ایشان موضوع تازه‌ای نیست و پیش از این هم مطرح شده بود.

این در حالیست که برخی رسانه‌ها با انتشار مطالبی نادرست از اختلاف نظر  دبیرکل و سخنگوی جامعه روحانیت در مورد برخی مباحث مطرح شده در جلسه اخیر این تشکل خبر دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
بیفتیدبه جون هم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین