کد خبر: ۳۹۴۹۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

آیت الله جنتی: با واگذاری املاک توسط شهرداری برخورد قاطع شود

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به فاجعه منا و به شهادت رسیدن جمعی از حجاج بیت الله الحرام گفت : متعجبم از اینکه به جز ایران هیچ یک از کشورهایی که حجاج آنها هم در این فاجعه به شهادت رسیدند اعتراض نکردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله جنتی: متعجبم چرا کشورهای قربانی حادثه منا هیچ اعتراضی نکردند/توافق‌کنندگان FATF،امضایشان را پس‌بگیرند

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به فاجعه منا و به شهادت رسیدن جمعی از حجاج بیت الله الحرام گفت: متعجبم از اینکه به جز ایران هیچ یک از کشورهایی که حجاج آنها هم در این فاجعه به شهادت رسیدند اعتراض نکردند.

به گزارش خبرآنلاین آیت الله احمد جنتی در جمع نمازگزاران تهرانی افزود : متاسفانه مردم دنیا در برابر ظلم سکوت می کنند و هیچ واکنشی در مقابل ظلم ها نظیر بی کفایتی آل سعود در حادثه تاسف بار منا و قربانی شدن جمع زیادی از حجاج از خود نشان نمی دهند.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای عربی در مقابل خون شهروندان‌شان در حادثه منا سکوت کرده‌‌اند، افزود: اما ملت ایران به حق طلبی و اعتراض خود به ظلم و ظالمان ادامه خواهد داد.

دبیر شورای نگهبان در سخنان امروز خود به موضوع FATF و حقوق های نجومی نیز اشاره کرد. اهم سخنان او به نقل از خبرگزاری‌ها به شرح زیر است:

** تنها 500 نفراز کشته شدگان فاجعه منا ایرانی بودند اما جای تعجب است که کشورهای مختلف عربی و غیرعربی در این باره دم نمی‌زنند و نفسشان در نمی‌آید و به راحتی از مطالبه خون زائران بیگناه خود گذشتند.

** قضیه جاهلیت قبل از اسلام در حال تکرار شدن است، متأسفانه در حال حاضر نیز خانه خدا بدست کسانی افتاده که از اولاد و نسل‌های ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها هستند.

** محاکمه متهمان فیش‌های نجومی خواسته ملی است؛ این مسئله موجب سلب اعتماد مردم است. متهمان فیش‌های نجومی 13 نفر بودند؛ با بقیه متهمان هم باید برخورد کنند.

** نمی‌دانم در جمهوری اسلامی ایران چطور برخی اموال بیت‌المال را به جیب زده و حراج می‌کنند. اگر مجلس شورای اسلامی به خوبی بر این قضیه نظارت می‌کرد، قطعا شاهد چنین پدیده شومی نبودیم.

** لازم است هر سه قوه این پدیده شوم را از بین ببرند و به وظیفه خود در این راستا عمل کنند و رسانه‌ها نیز همچون گذشته آن را پیگیری کنند.

** متأسفانه برخی از متهمان فیش‌های حقوقی نجومی حتی در 23 هیئت مدیره عضویت دارند، علاوه بر مسئله فیش‌های حقوقی باید با مواردی چون املاک و زمین‌های واگذار شده توسط شهرداری نیز برخوردی قاطع شود.

** با FATF می‌خواهند اطلاعات مالی را به دست آوردند و با دست خودمان نهادهای انقلابی را تحریم کنیم. با چه جرأتی این توافق را امضا کرده‌اند؟ مجلس در این زمینه ساکت ننشیند و از حق نظارتی‌اش استفاده کند. این توافق تسلیم است، توافق‌کنندگان با FATF امضایشان را پس بگیرند.

** معلوم نیست برخی از مسئولان ما با چه جرأتی به صورت محرمانه سندی به نام FATF را امضا کرده‌اند.

** با پیوستن کشورمان به FATF‌ می‌خواهیم خود تحریمی کنیم. با پیوستن به FATF سپاه، نهادهای انقلابی، قرارگاه خاتم و تمام کسانی که دشمن آنان را نمی‌پسندد را می‌خواهیم براندازیم و به نوعی تحریم کنیم.

**مجلس نباید در قضیه FATF‌ساکت بماند و باید بر آن نظارت کند. اگر این مسئله اتفاق بیافتد به نوعی در مقابل دشمن تسلیم می‌شویم و علاوه بر آنکه آنها ما را تحریم می‌کنند، با این کار ما هم خودمان را تحریم می‌کنیم.

** 87 نفر و نهادها با این موافقت‌نامه تحریم می‌شوند، امیدوارم جلوی این موافقت‌نامه گرفته شود و امضای آن نیز پس گرفته شود و مسئولان در انعقاد قرارداد در کشورها در وهله اول منافع ملی و ارزشهای انقلاب را درنظر بگیرند.

**{ با اشاره به لزوم مبارزه با منافقین}متأسفانه نشر فایل صوتی شیخی ساده لوح وسیله‌ای برای منافقین شده تا نظاممان را بدست خودمان محکوم کنند.

** منافقین کسانی هستند که کشورهایی چون انگلیس، فرانسه و‌آمریکا از آنان حمایت می‌کند، آنان کسانی هستند که 17 هزار نفر چون شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و شهید محراب اشرفی اصفهانی را از دست ما گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
1
تعجب نداره! مگه ما که اعتراض کردیم راه به جایی بردیم که دیگران ببرند !!!؟؟؟
مسلمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
1
من چند بار رفتم نماز جمعه آقای جنتی باور کنید بعضی وقتها معلوم نیست
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
در مجلس نهم که fateرا از تصویب و تایید شورای نگهبان گذراندند یا ان موقع نمی دانستند موضوع این قرار داد چیست ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
انشالا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
آخه مگه عربهای سعودی را نمیشناسید!، در زمانهای قدیم هم خیلیها از سفر حج بر نمیگشتند. اونها میگویند اگه از سفر سالم برگشتی خوب که هیچی، عمرت به دنیا بوده، و اگر هم برنگشتی که اجرت با خدا و احتمالا" به بهشت میروی. حالا شاید بشود از چند مامور و نحوه برگزاری شکایت نمود و یا حداکثر دیه گرفت، ولی قطعا" نتیجه دیگه ای نخواهد داشت. بنابراین روشنه که خیلی از کشورها شکایت و پیگیری جدی نکنند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین