کد خبر: ۳۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

داربی یونایتد - سیتی گرانترین تقابل تاریخ ورزش جهان

دیدار منچستریونایتد و منچسترسیتی با 733 میلیون یورو ارزش بازیکن گرانترین تقابل تاریخ جهان لقب گرفت و ال‌لاسیکو را از پیش برداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 داربی حساس امروز منچستریونایتد و منچسترسیتی که از هفته‌ چهارم لیگ برتر برگزار می‌شود، یکی از گران‌ترین داربی‌های تاریخ محسوب داربی یونایتد - سیتی گرانترین تقابل تاریخ ورزش جهانمی‌شود.

هزینه بازیکنانی که قرار است به طور ثابت در هر دو تیم به میدان بروند، چیزی حدود 733 میلیون یورو تخمین زده شده است که از این بین پل پوگبا، گران‌ترین بازیکن یونایتد و کوین دی‌بروین نیز گران‌ترین بازیکنان منچسترسیتی در این دیدار لقب گرفتند. به ‌این‌ ترتیب این دیدار گران‌تر از دیدار ال‌کلاسیکو شده است که بین دو تیم رئال‌ مادرید و بارسلونا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،همچنین تقابل منچستریونایتد و منچسترسیتی گران‌ترین تقابل تاریخ دو تیم ورزشی نیز محسوب می‌شود. در این بین منچستریونایتد بالاتر از رقیب همشهری خود یعنی منچسترسیتی قرار گرفته است. در این بین البته غیبت سرخیو آگوئرو نیز تاثیرگذار بوده است. منچستریونایتد 407 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرده است و این‌ در حالی است که منچسترسیتی 352 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرده است.

نکته جالب در این دیدار این است که گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکن جهان را می‌توان در تیم یونایتد جستجو کرد. جایی که پل پوگبا با 110 میلیون یورو گران‌ترین بازیکن تاریخ جهان و زلاتان ایبراهیموویچ که به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد آمد، ارزان‌ترین بازیکنان یوونته در این دیدار هستند. این‌ در حالی است که سیتی با خرید 65 میلیون یورویی دی‌بروین گران‌ترین خرید خود را رقم زده است.

پیش از این گرانترین تقابل دو تیم  ورزشی، دیدار ال‌کلاسیکو بین رئال‌ مادرید و بارسلونا بود که با وجود بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، گرت بیل، نیمار، کریم بنزما، لیونل مسی و لوییس سوارس 629 میلیون یورو بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین