کد خبر: ۳۹۵۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

خنده‌های اعتراض‌آمیز امیر قلعه‌نویی به داور

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به برخی از تصمیمات داور به شدت اعتراض داشت و اعتراض خود را با خنده نشان می‌داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در نیمه دوم دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس، امیر قلعه‌نویی معتقد بود که اشکان خورشیدی، داور مسابقه، در چند صحنه خطای بازیکنان پرسپولیس را نگرفت؛ قلعه‌نویی رو به سعید فتاحی ناظر این مسابقه اعتراض خود را با خنده‌های ممتد نشان داد.

در یکی از صحنه‌ها عصبانیت شدید رحمان رضایی به تصمیم داور، جالب توجه بود.

به گزارش ایسنا،در ابتدای نیمه دوم وقتی که فرزاد حاتمی می‌خواست به جای محمد ابراهیمی وارد زمین شود، داور چهارم به اشتباه شماره لوسیانو ادینیو را روی تابلو نشان داد. البته این اشتباه فقط در نمایش تابلو اتفاق افتاد و محمد ابراهیمی بین دو نیمه بیرون رفته بود.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۷ هزار نفر اعلام شد.

پیش از شروع این مسابقه برخی از بازیکنان دو تیم فرم اهدای عضو پر کردند.

در یک صحنه داور بازی به سینا عشوری کارت زرد نشان داد که در این حین تماشاگران تراکتور به شدت علیه داور مسابقه شعار دادند؛ امیر قلعه‌نویی از تماشاگران خواست که فحاشی نکنند اما چند دقیقه بعد قلعه‌نویی یک بار دیگر به عملکرد داور اعتراض شدید کرد که داور بازی هم او را تهدید کرد که اگر یک بار دیگر اعتراض کند، از نیمکت اخراج می‌شود. تماشاگران حاضر نیز در اعتراض به این تصمیم، به پرتاب بطری‌های آب معدنی به داخل زمین پرداختند.

در پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس زمانی که فرشاد احمدزاده قصد داشت زمین مسابقه را ترک کند و به رختکن برود هواداران تبریزی به سمت او بطری آب معدنی پرت کردند و به همین دلیل تعدادی از بازیکنان تراکتور به سمت احمدزاده آمدند و او را تا رختکن اسکورت کردند.

بیرون ورزشگاه تعداد زیادی از تماشاگران حضور دارند، این در حالی است که نیروی انتظامی درصدد است هواداران را متفرق کند. شرایط حاشیه‌ای بازی به گونه‌ای است که تا دقایقی پس از پایان بازی هواداران پرسپولیس موفق به خروج از ورزشگاه نشدند.

خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های گروهی نیز برای در امان ماندن از پرتاب بطری‌ها به وسط زمین آمدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین