کد خبر: ۳۹۵۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

کواکبیان: دولت روحانی مظلوم است /هنوز از اختلاس‌های دولت قبل رها نشدیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دولت روحانی به عنوان دولت مظلوم یاد کرد و گفت: دستاوردهای این دولت به طور کامل برای مردم اطلاع‌رسانی نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مصطفی کواکبیان روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات افزود: هنوز از اختلاس های دولت قبل رها نشده بودیم که گرفتار موضوع فیش های حقوقی نجومی شدیم و بعد از آن نیز موضوع املاک نجومی مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران انقلاب کردند که عدالت محقق شود، گفت: باید توجه کرد اموالی که در دست ما قرار دارد در حقیقت متعلق به 80 میلیون ایرانی است که باید آن را حفظ کنیم.

وی اظهارکرد: در موضوع فیش های نجومی، صدا و سیما برنامه های مختلفی پخش کرد اما در موضوع املاک نجومی به نوع دیگری رفتار کرده است.

کواکبیان با اشاره به فعالیت دلواپسان، خاطر نشان کرد: آنان ابتدا نسبت به برجام، قراردادهای نفتی دلواپسی داشتند و سپس نسبت به اف.ای.تی.اف اظهار نگرانی می کنند در حالیکه باید به آنان گفت که کسی نمی خواهد منافع ملی کشور را به خطر اندازد.

وی تاکید کرد: اف ای تی اف به معنای گروه ویژه اقدام مالی است و اصلا به مفهوم ارائه اطلاعات مالی کشور به سایر کشورها نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهروندان برای شغل به نمایندگان مجلس مراجعه می کنند، اظهار کرد: دلواپسان باید پاسخ دهند که چگونه می توان بدون انعقاد قرارداد نفتی کشور را اداره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد فاجعه منا، خاطر نشان کرد: جای تعجب است که کشورهایی که در حادثه منا قربانیان زیادی داشتند، در قبال این جنایت سکوت اختیار کرده اند.

کواکبیان با یادآوری حادثه حج خونین سال 66 و شهادت هموطنان گفت: در حادثه سال 66 نیز بی کفایتی آل سعود مشهود بود.

وی با بیان اینکه آل سعود منبع حمایت مالی و فکری تروریسم شده اند، عنوان کرد: آل سعود در کشورهای بحرین، یمن، عراق و سوریه نیز مشکل آفرینی می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مجلس پیگیر حادثه منا است، یادآور شد: پرداخت دیه قربانیان حادثه، تشکیل کمیته حقیقت یاب، و آینده مدیریت حرمین شریفین از دغدغه های مجلس شورای اسلامی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
دولت چرا مظلواست در این وسط حق مردم خورده میشود در حقیقت مردم مظلوم واقع شده اند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین