کد خبر: ۳۹۵۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می پذیرد؛

آغاز واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مردم محروم سیستان و بلوچستان از سوی سپاه

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی از آغاز واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مردم محروم سیستان و بلوچستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی کل سپاه، سردارسرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم منصوری با اعلام این خبر گفت:قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای سال 95، با هزینه ای بالغ بر 330 میلیارد ریال، کار احداث یکهزار و 123 واحد مسکونی را در استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان آغاز کرد.

وی افزود: در ایام هفته دفاع مقدس تعداد 245 واحد مسکونی به محرومین واگذار و تا پایان آبان سال جاری یکهزار و 123 خانوار محروم صاحب خانه خواهند شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در ادامه از اهدای 31 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم استان سیستان و بلوچستان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در مقایسه با سال گذشته در توزیع لوازم التحریر و بسته های فرهنگی به رشد سه برابری رسیده و دانش آموزان بیشتری در مناطق محروم از این بسته ها بهره مند می شوند.

پیش از این نیز 11 هزار بسته حمایتی ارزاق عمومی هم به خانوارهای محروم استان سیستان و بلوچستان اهدا شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین