کد خبر: ۳۹۵۳۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

تصاویر/ عجیب ترین مردان جهان

دنیا چنان پهناور و وسیع است و پر از اتفاقات عجیب که به طور طبیعی با شنیدن اخبار نا آشنا نباید تعجب کنیم ولی با اینحال بعضی از وقایع چنان عجیب اند که بازهم مجبور دوباره بخوانیمشان تا مطمئن شویم چشمانمان اشتباه نکرده اند.
آفتاب‌‌نیوز : دنیا چنان پهناور و وسیع است و پر از اتفاقات عجیب که به طور طبیعی با شنیدن اخبار نا آشنا نباید تعجب کنیم ولی با اینحال بعضی از وقایع چنان عجیب اند که بازهم مجبور دوباره بخوانیمشان تا مطمئن شویم چشمانمان اشتباه نکرده اند.

ناگوک: ۳ دهه است که نخوابیده
 
ناگوک ۶۴ ساله بعد از آنکه در سال ۱۹۷۳ یک تب شدید گرفت نتوانست بخوابد، در مورد یک شب یا دو شب صحبت نمی کنیم، در مورد ۱۱۷۰۰ شب صحبت می کنیم. او بعد از این تب شدید دیگر نتوانست بخوابد و این مسئله سه دهه طول کشیده است. او می گوید نمیدانم که این بی خوابی بر روی سلامتی ام واقعا تاثیر گذاشته است یا نه ولی من هیچ احساس بیماری نمی کنم و مانند بقیه در حال کشاورزی و کار هستم. پسرش در تایید حرف پدرش می گوید که او با وجود سن بالا می تواند کیسه های ۵۰ کیلویی کود را تا ۴ کیلومتر حمل کند.
 
عجیبترین مردان جهان+عكس
 
باگات: مردی که برادر دو قلوی خود را حامله است
 
وقتی باگات را برای عمل جراحی به بیمارستان منتقل می کردند شکمش چنان باد کرده بود گویا ۹ ماهه باردار است. او خود می گوید که همیشه حس می کرده که قضیه ی شکمش چیزی بیشتر از یک تومور ساده است. و یک شب در ژوئن ۱۹۹۹ همه چیز تغییر کرد. وقتی او را به بیمارستان بردند و عمل جراحی شروع شد حجم زیادی از مایعات از بدن باگات خارج شد و هر چه دکترها عمیق تر شدند وحشتشان بیشتر شد، آنها با اعضای بدن یک نوزاد برخورد کردند. این پدیده به این صورت اتفاق می افتد که جنین دوقلو در جنین قل دیگر خود گیر می افتد و به صورت انگل در بدن میزبان خود به حیات ادامه می دهد.
 
عجیبترین مردان جهان+عكس
 
یوکوی: بعد از جنگ جهانی ۲۸ سال مخفی ماند
 
شویچی یوکوی یک سرباز بود که در سال ۱۹۴۱ به خدمت ارتش سلطنتی ژاپن در آمد و به گوام اعزام شد. در سال ۱۹۴۴ که آمریکایی ها جزیره را به تسخیر خود درآوردند یوکوی مخفی شد تا اسیر یا کشته نشود. در ۲۴ ژانویه ی ۱۹۷۲ او در یک غار زیرزمینی توسط دو تن از اهالی جزیره پیدا شد. او در حالی تفنگ زنگار گرفته اش را بر دوش داشت گفت که این یک آبروریزی است که دارد زنده بر می گردد.

عجیبترین مردان جهان+عكس 

 
میتسو: مسیح موعد ژاپنی!
 
ماتایوشی میتسو یک سیاستمدار عجیب است، او فکر می کند منجی موعود مسیحیان است و بازگشته که جهان را نجات دهد! او برای این مهم برنامه ریزی هم دارد و می گوید که روز جزا زمانی شروع می شود که او بتواند به نخست وزیری ژاپن برسد. بعد از اصلاح جامعه ی ژاپن او می خواهد به ریاست سازمان ملل برسد و از آن طریق بر جهان با عدل حکومت کند! او برای حکومت خود دو پارامتر را در نظر دارد مذهب و سیاست! او برای نخست وزیری ژاپن بارها ثبت نام کرده است ولی هیچ وقت شانسی نداشته است.

عجیبترین مردان جهان+عكس 

 
دیوید ایک: رهایی از دست خزندگان انسان نما
 
دیوید ایک بازیکن سابق فوتبال راگبی است که در بخش ورزشی شبکه ی BBC هم فعالیت می کند و مدتی هم به عنوان سخنگوی حزب سبز بریتانیا هم فعالیت داشته است. ولی عمده ی شهرت او مربوط به تئوری او در مورد کنترل جهان است، کنترل توسط خزندگان!! او ادعا می کند جهان توسط گروه مخفی اداره می شود که "نخبگان" نام دارند. خزندگان انسان نمایی که در زمان های باستان به نام انجمن اخوت بابلیان شناخته می شدند و بسیاری از افراد تاثیر گذار سیاست دنیا نوادگان آنها هستند مثل جرج دبلیو بوش (به نظر نگارنده این یکی خیلی هم غیر منطقی نیست)، ملکه الیزابت دوم و ... او تا کنون ۱۵ کتاب در مورد این موضوع چاپ کرده است.

عجیبترین مردان جهان+عكس 

 
باودن: پاپ خود خوانده
 
دیوید آلن باودن که یک شهروند آمریکایی است خود را به عنوان پاپ میشل اول انتخاب کرده است. او ادعا دارد که ۶ پاپ اخیر انتخاب شده توسط شورای کاردینال ها به علت مدرنیست بودن لیاقت نشستن بر صندلی رهبری مسیحیان را نداشتن و وقتی این شورا ضعیف عمل می کند براساس اصل Epikeia (تساوی) بر اساس انتخاب ۶ نفر مسیحی کاتولیک می توان پاپ جدید انتخاب کرد، البته بماند که ۳ نفر از این ۶ نفر که او را انتخاب کرده اند خودش و پدر و مادرش بوده اند!

عجیبترین مردان جهان+عكس 
منبع: ساعت 24
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
شمارش معكوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
اگه.. ما تعصب سرباز ژاپني رو داشتن ، چي مي شد؟ آيا فقير و بيكار و گرسنه اي داشتيم ؟
اناستازیا
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
راستی اون مرده که برادرش رو حامله بود اون خیلی جالب بود امار زندگی شو بهم بدین من تازه رفتم تو ۹ سال ولی درمورد همه چیز تحقیق کردم و به زبان های اوکراینی کره ای انگلیسی ژاپنی و چینی مسلطم و در مورد این هم تحقیق می کنم و اگر دروغ باشه کلک تون رو میکنم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین