کد خبر: ۳۹۵۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

بهره‌برداری رقیب از وضعیت جسمی هیلاری کلینتون

وضعیت روز یکشنبه کلینتون مایه خوشحالی طرفداران 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری شد.
آفتاب‌‌نیوز : شبکه 'اسکای نیوز' از شرایط نامساعد جسمی و به هم خوردن تعادل 'هیلاری کلینتون' نامزد دمکرات ها هنگام ترک مراسم یادبود 11 سپتامبر به عنوان یکی از لحظات تعیین کننده انتخابات نوامبر2016 یاد کرد ونوشت، وضعیت کلینتون نشان داد، وی برای تصدی ریاست جمهوری به اندازه کافی قوی نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز، وضعیت روز یکشنبه کلینتون مایه خوشحالی طرفداران 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری شد که از مدت ها پیش شایعه کردند، کلینتون وضعیت نامساعد جسمی خود را از رای دهندگان مخفی می کند.
 
طرفداران ترامپ به تصویری اشاره می کنند که به ادعای آنها، در آن سر کلینتون به طرز عجیبی به این طرف و آن طرف می رود و می گویند، کلینتون در سال 2012 دچار ضربه مغزی و متعاقب آن، تشکیل لخته خون در مغز شد.
 
طرفداران ترامپ از سرفه های اخیر کلینتون به عنوان مدرکی دال بر مشکلاتی در رابطه با سلامتی وی یاد می کنند.
 
تا قبل از حادثه روز یکشنبه که باعث شد کلینتون مراسم یادبود 11 سپتامبر را نیمه تمام بگذارد، حرف و حدیث های ترامپ و طرفدارانش درباره وضعیت سلامتی کلینتون در راستای حمله ای به شمار می رفت که بسیاری آن را به عنوان تئوری توطئه علیه کلینتون رد می کردند اما، تصاویر ویدیوئی روز یکشنبه همه چیز را تغییر داد.
 
مهم نیست که پزشک معالج کلینتون، بیانیه ای مفصل تر از پزشک ترامپ درباره وضعیت سلامتی این نامزد دمکرات صادر کند، مهم نیست که از نظر خرد جمعی، انتظار صحیح و سالم بودن این دو نامزد 68 و 70 ساله نامعقول باشد، بازهم مهم نیست که توضیح روشنی مانند گرما و رطوبت هوا در صبح روز یکشنبه و یا خستگی کلینتون از مبارزات بی وقفه انتخاباتی در طول یک سال گذشته، درباره این حادثه وجود داشته باشد، هیچکدام از این موارد مهم نیست زیرا در عالم سیاست، احساس و برداشت حرف اول و آخر را می زند.
 
به هرحال، ویدیوئی که کلینتون را در حال نامتعادل نشان می دهد، خواه نا خواه بر اعتبار سخنان ترامپ مبنی بر اینکه کلینتون برای به عهده گرفتن فرماندهی کل، به اندازه کافی قوی نیست، می افزاید.
 
اینکه این داستان به کجا ختم می شود و تاثیرات آن در هفته های آتی چیست، به میزان موفقیت کلینتون و تیم او در مدیریت احساس و برداشت بستگی دارد. آنها تلاش خواهند کرد تا مردم آمریکا را متقاعد سازند که حادثه روز یکشنبه جدی نبود و مدرکی دال بر وجود مشکلاتی بزرگ تر وجود ندارد.
 
البته باید گفت که ترامپ و هوادارانش نهایت سعی خود را خواهند کرد تا مانع موفقیت کلینتون و تیم او شوند.
 
کلینتون در مراسم یادبود حملات 11 سپتامبر 2001 به خاطر شرایط نامساعد جسمی ناچار به نیمه تمام گذاشتن مراسم شد.
 
تصاویر ویدیوئی نشان می دهد که کلینتون هنگام سوار شدن به خودرو تعادل خود را از دست می دهد و همراهانش، وی را از دو طرف در سوار شدن به خودرو کمک می کنند.
 
طبق اعلام پزشک معالج کلینتون، این نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ذات الریه مبتلاست و گرمای هوا باعث از دست رفتن آب بدن و ضعف وی در مراسم یادبود 11 سپتامبر شد.
به گفته این پزشک، در حال حاضر حل کلینتون خوب و رو به بهبود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین