کد خبر: ۳۹۵۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

حسام الدین آشنا: نهیب مقام معظم رهبری و رییس جمهور مشت محکمی بر دهان آل سعود بود/ آل سعود بدترین دشمن اسلام

در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با خانواده این شهدا نیز در سخنانی فرمودند که ما منتظریم دولت عربستان اعمال خود را رصد کند و به نتیجه آثار آن واقف باشد.
آفتاب‌‌نیوز : مشاور رئیس جمهوری در امور فرهنگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: این فاجعه به ملت ایران اعم از شیعه و سنی نشان داد که وهابیت دشمن مشترک آنان است و درصدد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

به گزارش تسنیم،  حسام‌الدین آشنا شامگاه یکشنبه در حاشیه دیدار با خانواده‌های جان باختگان حادثه منا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که حادثه منا بار دیگر به ما یادآوری کرد که مایک ملت هستیم ملتی که خون‌های اهل تسنن و اهل تشیع در کنار هم ریخته شد.

وی افزود: این موضوع به ما یادآوری می‌کند که دشمن ما مشترک است و نه شیعه و نه سنی را می‌شناسد و ما را به جرم پاک باختن، حاجی بودن و مسلمان بودن نادیده می‌گیرند.

مشاور رئیس جمهوری در امور فرهنگی ادامه داد: این مراسم یادآوری می‌کند که نظام جمهوری اسلامی ایران از خون هیچ یک از شهیدان نمی‌گذرد و همان‌گونه که در فاجعه منا مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به دولت عربستان نهیب زدند و این نهیب مشت محکمی بر دهان آل سعود بود.

وی ادامه داد: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با خانواده این شهدا نیز در سخنانی فرمودند که ما منتظریم دولت عربستان اعمال خود را رصد کند و به نتیجه آثار آن واقف باشد.

مشاور رئیس جمهوری در امور فرهنگی درباره خواسته خانواده جانباختگان در دیدار با رئیس جمهور تصریح کرد: امیدوارم امکان لازم برای دیدار برخی از خانواده‌ها با رئیس جمهور فراهم شود و این خواسته به حق آنان است و امیدواریم این دیدار در زمان بسیار نزدیک محقق شود.

در حج سال گذشته بیش از 49 حاجی گلستانی در حادثه منا جان خود را از دست دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین