کد خبر: ۳۹۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۳:۳۷

نامه‌ خاتمی به خالد مشعل

آفتاب‌‌نیوز : متن اين نامه به اين شرح است: مجمع روحانيون مبارز، با خوشوقتي پيروزي درخشان ملت مقاوم و مظلوم فلسطين در رويداد قانوني و سياسي انتخابات اخير را تبريك مي‌‏گويد.
جهان بيش از گذشته بايد به حقانيت اين ملت بزرگوار تاكيد كند و راه را بر دفع ستم تاريخي بر مردم فلسطين و رفع اشغال و سركوب و استقبال صلح و ثبات بر پايه عدالت بگشايد. 

رسالت تاريخي حماس امروز براي دفاع از آرمان‌‏ها و مصالح فلسطيني‌‏ها در داخل و خارج از سرزمين فلسطين حساس‌‏تر و سنگين‌‏تر از گذشته است و همگان بايد حق حاكميت اين ملت بر سرنوشت خويش را پاس بدارند و جهان اسلام و همه آزادگان و حق‌‏خواهان عالم بايد گرايش راستين فلسطينيان عزيز را كه سازگار با معيارهاي پذيرفته شده و قانوني ملي و بين‌‏المللي ابراز شده است، بررسي و درك كنند و دين خود را به اين ملت ادا نمايند. 

وحدت همه گروه‌‏ها و جريان‌‏هاي فلسطيني حول محور عظمت, حقانيت و مصلحت ملي كه علي‌‏رغم همه فشارها و ستم‌‏ها هيچ‌‏گاه از جهاد و فداكاري در راه خدا و عزت و سربلندي احقاق حق مسلم و تاريخي خود دست برنداشته است و پرهيز از تفرقه و نگاه به آينده با روشن‌‏بيني و تدبير مي‌‏تواند آينده‌‏ درخشان‌‏تري براي فلسطين و فلسطينيان سرفراز رقم بزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین