کد خبر: ۳۹۵۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

احضار شاهدان در پرونده مرگ مرموز دختر جوان

همزمان با مرگ مرموز دختر جوان در یکی از محله‌های پایتخت، قضات دادگاه کیفری استان تهران، برای رازگشایی از معمای مرگ قربانی، چند شاهد حادثه را به دادگاه فرا خواندند.
آفتاب‌‌نیوز : همزمان با مرگ مرموز دختر جوان در یکی از محله‌های پایتخت، قضات دادگاه کیفری استان تهران، برای رازگشایی از معمای مرگ قربانی، چند شاهد حادثه را به دادگاه
فرا خواندند.
 
به گزارش روزنامه ایران، شامگاه بیستم خرداد سال 93 به دنبال اعلام خبر مرگ دختر جوانی در جریان درگیری چند دختر و پسر، بازپرس کشیک ویژه قتل و تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. در تحقیقات میدانی مشخص شد دختر جوان در جریان نزاع ناگهانی دچار ایست قلبی شده و جان سپرده است.
 
این درحالی بود که چند تن از شاهدان حادثه، پسر جوانی به نام «محمدحسین» را عامل مرگ دخترک جوان معرفی کردند. بنابراین با دستور بازپرس جنایی، «محمدحسین» دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت. اما او در چندین مرحله بازجویی، اتهامش را نپذیرفت. ولی با توجه به شهادت حاضران در صحنه درگیری، او به عنوان تنها متهم مرگ دختر جوان شناخته شد.
بدین‌ترتیب پس از صدور کیفرخواست، پرونده «محمدحسین» روی میز قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «باقر بابایی» قرار گرفت.
 
در جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای دم، پسر جوان را عامل قتل تنها دخترشان دانسته و برایش قصاص خواستند.
سپس متهم به شرح روز واقعه پرداخت و گفت: «من و سارا دو ماهی بود که دوست شده بودیم. او با من درد دل می‌کرد و از جدایی پدر و مادرش بسیار ناراحت بود. روز حادثه هم به من زنگ زد و گفت: دوستانش را به خانه‌شان دعوت کرده و از من هم خواست
به آنجا بروم.
 
من هم با یکی دیگر از دوستانم به نام «تینا» به آنجا رفتم. اما دقایقی نگذشته بود که «سارا» و «تینا» با هم دعوا کردند. چرا که «سارا» از دوستی «تینا» با من ناراحت بود.
بعد از این درگیری من و تینا به سرعت از خانه‌شان بیرون آمدیم. کمی بعد با تینا در خیابان بودیم که یکی از دوستانم زنگ زد و خبر داد مقابل خانه «سارا» درگیری شدیدی پیش آمده است. ما هم خیلی سریع به آنجا رفتیم. وقتی رسیدیم با صحنه نزاع روبه‌رو شدیم. ناگهان متوجه شدم «سارا» بی‌حال روی زمین افتاده و ما هم از صحنه فرار کردیم که بعد متوجه مرگ سارا شدیم.»
 
پس از این اظهارات قضات شعبه پنجم – باقر بابایی و تولیت – با توجه به ابهامات موجود در پرونده، چند شاهد حادثه و طرفین درگیری مرگبار را به دادگاه احضار کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین