کد خبر: ۳۹۵۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل روزهای چهارشنبه ۲۴ شهریورماه تا شنبه ۲۷ شهریورماه را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل روزهای چهارشنبه ۲۴ شهریورماه تا شنبه ۲۷ شهریورماه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، براین اساس تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه الی شش روز شنبه از محورهای کرج – چالوس- هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۸ همان روز تا یک بامداد شنبه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد وسائل نقلیه سنگین نیز در جاده‌های شمالی محدودیت‌هایی خواهد داشت براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلرها، تردد کلیه کامیون و کامیونت‌ها نیز به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

در محور قزوین – رشت و محور آستارا - اردبیل نیز تردد تریلرها و کامیون‌ها از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه ممنوع است.

در محور قدیم ساوه به همدان نیز از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز پنج‌شنبه و از ساعت هفت الی ۲۴ روز جمعه تردد تریلرها و کامیون‌ها ممنوع خواهد بود.

وزارت راه و شهرسازی نام سه محور را نیز به دلیل مسائل جوی در فهرست جاده‌های مسدود قرار داده است که براین اساس محورهای سی‌سخت به بیده، کمربندی دهلران به اندیمشک و محور رامیان به شاهرود مسدود خواهند بود.

دو محور فامنین و سمنان به سرخه نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود خواهند بود.

محورهای کرج – چالوس – هراز و فیروزکوه در استان تهران نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی از نقاط با محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو هستند.

وزارت راه و شهرسازی همچنین آمار تردد جاده‌ها در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس محور کرج – تهران با ثبت بیش از ۱۴۶ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده ایران بوده است. پس از آن نیز آزادراه‌های کرج – قزوین، تهران – کرج و قزوین – کرج بیشترین تردد را داشته‌اند و راه‌های ارتباطی تهران با پاکدشت، شهریار، ساوه و قم نیز فهرست ۱۰ جاده پرتردد در ۲۴ ساعت گذشته را تشکیل داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین