کد خبر: ۳۹۵۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

قائم مقام وزیر کشور: هیچ استانداری تا پایان دولت تغییر نمی کند/ برقراری کامل امنیت در مرزها

قائم مقام وزیر کشور گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید هیچ استانداری تغییر نمی کند اما احتمال تغییر فرمانداران به صورت محدود و موردی وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدحسین مقیمی روز چهارشنبه پس از جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا و ایسنا اظهار کرد: استانداران جدید به پیشنهاد وزارت کشور و با تصمیم هیات دولت منصوب می شوند که اگر قرار باشد اتفاقی در این زمینه بیفتد در زمان خودش اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار ایرنا که آیا انتصاب استانداران و فرمانداران جدید در حالی که حدود 10 ماه به پایان عمر دولت باقی مانده، می تواند موثر باشد، گفت: در این خصوص می توانم بگویم تقریبا تغییر استانداری تا پایان عمر دولت تدبیر و امید نخواهیم داشت و اگر در بین فرمانداران نیز تغییری صورت گیرد بسیار محدود خواهد بود.

مقیمی افزود: تغییر فرمانداران بسیار جزیی و در بین افرادی است که یا به سن بازنشستگی رسیده اند و یا این یقین برای دولت حاصل شده که آن فرد، دیگر کارایی لازم را در شهرستان مربوطه ندارد و می تواند در بخش دیگری خدمات مناسب تری ارایه دهد.

قائم مقام وزیر کشور در ادامه به رصد فعالیت های زودهنگام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره و اظهار کرد: این افراد بهتر است تبلیغات خود را در موعد مقرر انجام داده و به قانون احترام بگذارند.

وی یادآور شد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت و همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام می پذیرد.

مقیمی همچنین در خصوص امنیت مرزها گفت: خوشبختانه امنیت کامل بر مرزهای کشور حکمفرماست و مرزبانان غیور با جدیت و شجاعت به صورت شبانه روزی در حال حراست و نگهبانی از آن ها هستند که جای قدردانی دارد.

وی در خصوص تاخیر در پرداخت مطالبات بازنشستگان دستگاه های دولتی نیز گفت: پرداخت در تاخیر پاداش پایان کار این افراد به دلیل محدودیت منابع مالی بوده و هر زمان که منابع تامین شود پاداش افراد بازنشسته پرداخت می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین