کد خبر: ۳۹۵۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

قشقاوی: وزارت خارجه می‌تواند مجوز صدور ویزا به ارومیه بدهد

معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه می‌تواند مجوز صدور ویزا به ارومیه بدهد تا شهروندان دیگر کشورها قادر باشند در این شهر سرمایه‌گذاری کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، حسن قشقاوی در مراسم افتتاحیه جشنواره انگور ارومیه که در چی‌چست برگزار شد، افزود: مسوولان باید حمایت‌های واقعی از کشاورزان داشته تا محصولات آنها به خوبی تولید و به بازارهای ایران و جهان صادر شود از این رو در این راستا باید به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری توجه ویژه‌ای داشت.

وی تاکید کرد: انگور میوه بهشتی است و باید تلاش کنیم تا این میوه بهشتی که یکی از تولیدات محوری کشاورزی ایران و به خصوص آذربایجان غربی است در دنیا به خوبی و با نام ایران معرفی شود.

قشقاوی ادامه داد: خوشحالیم که این جشنواره در ارومیه برگزار شده است چرا که این موضوع نشان از توجه مسوولان به این محصول با ارزش استان است.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با اشاره این‌که ارومیه شهر با هر دو وجهه مذهبی و قومی است افزود: آذربایجان‌ غربی به دلیل وجود قومیت‌های مختلف مصداق بارز همدلی، هم‌زبانی و وحدت میان اقوام و ادیان الهی است.

او ادامه داد: برگزاری این چنین جشنواره‌هایی اقدام بسیار پسندیده‌ای است و هرچه قدر کار شود باز هم کم است.

قشقاوی اظهار کرد: وزارت امور خارج می‌تواند مجوز صدور ویزا به ارومیه بدهد تا شهروندان دیگر کشورهای جهان بیایند و در شهرستان ارومیه ویزا بگیرند و سرمایه‌گذاری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین