کد خبر: ۳۹۶۰۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱

سردار جزایری: امیدواریم آتش‌بس سوریه منشا خیر باشد

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم آتش‌بس در سوریه، منشا اثرات خیر برای دولت و مردم سوریه باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
ایلنا نوشت: سردارجزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در مراسم ترحیم همسر فرمانده کل ارتش در مورد برقراری آتش‌بس در سوریه عنوان کرد: در این‌گونه آتش‌بس‌ها نمی‌توان به طرف مقابل اعتمادی داشت اما تردیدی نیست که باید تلاش کرد هرچه بیشتر از جنگ خونریزی جلوگیری شود.

او افزود: امیدواریم این آتش‌بس که با مقدماتی انجام رسیده، منشا اثرات خیر برای دولت و مردم سوریه باشد اما تاکید می‌کنیم که به طرف آمریکایی و تروریست‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

در ادامه خبرنگاری عنوان کرد که برخی تضعیف نیروهای نظامی کشور را منشا پیشرفت علمی می‌دانند، نظر شما در این مورد چیست که جزایری پاسخ داد: تجربه دفاع مقدس و اتفاقات ۳۰ سال گذشته حاکی از آن است که کشورما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آنها قدرتمند بودن است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یکی از ابزارهای قدرت هر کشوری اقتدار نظامی و تسهیلاتی است، گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران تاکنون از این لحاظ به خوبی استفاده کرده و بهره‌برداری‌های لازم را به عمل آورده است؛ همانطور که ما در گذشته روند موفقی داشتیم در آینده هم روند توفیقات در این زمینه بیشتر خواهد شد.

جزایری افزود: مساله توسعه و پیشرفت در سایر عرصه‌ها باید به قوت خود باشد به خصوص در عرصه نظامی و دفاعی هم باید این اتفاق در اوج خود رخ بدهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین