کد خبر: ۳۹۶۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

پیروزی رئال مادرید در ثانیه آخر/ توقف یوونتوس و برد پرگل دورتموند

رقابت‌های لیگ قهرمانان با برد دقیقه آخر رئال مادرید، توقف یوونتوس و برد پرگل دورتموند پیگیری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۹ دیدار ادامه یافت تا هفته نخست مرحله گروهی این رقابت‌ها به پایان برسد.پیروزی رئال مادرید در ثانیه آخر/ توقف یوونتوس و برد پرگل دورتموند

گروه E
بایر لورکوزن۲ – زسکا ۲
تاتنهام یک – موناکو ۲
لورکوزن در حالی که با دو گل از زسکا پیش افتاده بود در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ با این تیم روسیه ای رضایت داد و در دیگر دیدار این گروه نیز موناکو در ویمبلی با نتیجه ۲ بر یک تاتنهام را شکست داد. سیلوا و لمر برای تیم فرانسوی گلزنی کردند و آلدرویرلد نیز برای تاتنهام گلزنی کرد.

گروه F
لژیا ورشو صفر – دورتموند ۶
رئال مادرید ۲ – اسپورتینگ یک
دورتموند آلمان موفق شد لژیاورشو لهستان را با شکست سنگینی روبرو سازد و ۶ بر صفر این تیم را شکست دهد.در این دیدار گوتسه، کاسترو، بارترا، پاپاستوپولوس، اوبامیانگ و رافائل برای زردپوشان آلمانی گلزنی کردند.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار این گروه رئال مادرید در شب کم فروغ خود برابر اسپورتینگ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. در این بازی سزار برای تیم پرتغالی گل زد و رونالدو نیز در دقیقه ۸۹ گل رئال مادرید را به ثمر رساند تا اینکه موراتا بازیکن تعویضی رئال مادرید در دقیقه ۹۵ گل دوم و پیروزی بخش رئال را به ثمر رساند.

گروه G
بروخه صفر – لسترسیتی ۳
پورتو یک – کپنهاگن یک
قهرمان فصل قبل فوتبال انگلیس موفق شد با ۳ گل از سد بروخه بلژیک عبور کند تا اولین دیدار تاریخ این تیم در لیگ قهرمانان با برد همراه باشد. ریاض محرز دو بار برای تیم گلزنی کرد و آلبرایتون نیز زننده گل دیگر این تیم بود.

در دیگر دیدار این گروه پورتو و کپنهاگن به تساوی یک بر یک رضایت دادند. اوتاویو برای پورتو و کورنیلوس نیز برای تیم دانمارکی گلزنی کردند. ضمن اینکه کپنهاگن در پی اخراج یکی از بازیکنان خود ۱۰ نفره به بازی پرداخت.
گروه H
لیون ۳ – دیناموزاگرب صفر
یوونتوس صفر – سویا صفر
لیون فرانسه موفق شد در خانه با ۳ گل از سد نماینده فوتبال کرواسی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا عبور کند و اولین برد خود را جشن بگیرد. در این بازی تولیسو، فری و کورنت برای لیون گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه یوونتوس برابر سویا قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ اروپا به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

گروه  C
منچسترسیتی ۴ – مونشن گلادباخ صفر
از این گروه یک دیدار به دلیل شرایط بد جوی از سه شنبه شب به چهارشنبه شب موکول شده بود که در نهایت سیتیزن ها روند بردهای خود را با ۳ گل سرخیو آگوئرو و یک گل از ایهه ناچو ادامه دادند و پیروز این دیدار شدند.به این ترتیب آگوئرو نیز مانند هم وطن خود مسی در لیگ قهرمانان هت تریک کرد.

از پنجشنبه شب نیز مرحله گروهی لیگ اروپا برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین