کد خبر: ۳۹۶۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

سقوط کارگر 35 ساله در استخر قیر

مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: سقوط در استخر قیر یک واحد تولیدی در کیلومتر 17 جاده کلات کارگر 35 ساله را به شدت مجروح و راهی بیمارستان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پایگاه خبری 125، ابوالفضل تیموری، اظهار کرد: این کارگر هنگام کار دچار سانحه شد و با سقوط در استخر قیر تا گردن در قیر محبوس شد.

وی با بیان اینکه وقوع این حادثه در ساعت 9:58 صبح امروز به سامانه تلفنی 125 اعلام شد، گفت: در پی دریافت این خبر بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران سه ایستگاه شماره 38، 29 و 8 عازم محل حادثه شدند.

تیموری خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی در کمتر از چند دقیقه فرد حادثه‌دیده را از داخل نزدیک به 1000 تن قیر نسبتا گرم خارج و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل کردند.

مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه فرد حادثه‌دیده در زمان رهاسازی از عمق چهار متری استخر علائم حیاتی داشت، گفت: وی جهت اقدامات درمانی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

تیموری با تاکید بر اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، افزود: کارفرمایان باید رعایت نکات ایمنی و کارگاهی را جدی بگیرند تا از تکرار حوادث دلخراش جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین