کد خبر: ۳۹۶۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

رئیس پارلمان اروپا: ترامپ یک مشکل برای همه جهان است

«مارتین شولتز» رئیس پارلمان اروپا گفت: اگر «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات نوامبر (آبان) پیروز شود، جهان را دچار مشکل خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
شولتز امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با مجله آلمانی اشپیگل که به صورت آنلاین منتشر شد، با بیان این که ترامپ نه تنها معضلی برای اتحادیه اروپا، بلکه برای همه جهان است، افزود: اگر مردی به کاخ سفید راه یابد که بدون داشتن راه حل و اشاره به دانش کارشناسان به عنوان زباله ای نخبه گرایانه، تلاش می کند توجهات را به خود جلب کند، لحظه بحرانی فرا رسیده است. 

عضو حزب چپ میانه سوسیال دمکرات آلمان افزود: چنین سناریویی به این معنا خواهد بود که «فردی که علنا مسئولیت ناپذیر است» عهده دار پستی خواهد شد که نهایت احساس مسئولیت را می طلبد. 

رئیس پارلمان اروپا همچنین گفت که نگران آن است که دستیابی ترامپ به قدرت باعث الگو گرفتن در اروپا شود و به همین دلیل است که من از پیروزی «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات ها حمایت می کنم.

به گزارش رویترز، ترامپ، چندی پیش منتقدان هم حزبی اش را مشتی نخبه شکست خورده توصیف کرد. وی و هیلاری کلینتون رقیب دمکراتش قرار است در هشتم ماه نوامبر 2016 (18 آبان 1395) برای ورود به کاخ سفید با یکدیگر به رقابت بپردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
1
ترامپ یک تحدید
اوباما یک فرصت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین